“Oslo Summer Mela”- festival på Skedsmo Samfunnshus!

 

“Du er velkommen til å være med!”

Det sa Sarabjit da hun fortalte meg om festivalen.

 

Det var i forbindelse med at jeg intervjuet henne i juni:

“Jeg jobber fra sjelen.”

 

I dag gikk arrangementet av stabelen…

…og jeg var med!

 

Etter litt trasking fram og tilbake på Skedsmo, og noe forvirring i forhold til “google maps”, fant jeg omsider fram!

 

Jeg ble møtt med blide fjes allerede ved inngangen.

De eneste jeg kjente fra før var Sarabjit og mannen Surjinder, men her var det ikke noe problem å komme i kontakt med folk!

Jeg opplevde energien i lokalet som varm, leken og inkluderende!

 

Her er arrangements-komitéen!

 

Sarabjit og jeg!

 

DJ’en styrte musikken. Her var det heftige danserytmer!

 

 

Disse jentene hadde det skikkelig moro!

 

 

 

Her er det visst noen som skiller seg litt ut i klesveien…

Jeg fikk skryt og oppmuntrende ord da jeg prøvde meg på dansegulvet…

…så da ble jeg jo rent overmodig til slutt!

 

 

Denne jenta filmet dansinga mi! Jeg spurte om det var greit for henne å være med på bloggen min!

 

Nydelig klesdrakt!

 

Det var mange flotte antrekk. De som ble vurdert som best, fikk premie!

I neste innlegg får du (blant annet) se vinnerne!

 

 

4 kommentarer
    1. Herligheten, jeg blir helt imponert. Både at du kaster deg ut i det både på en ene og andre måten – og så mange, fine drakter. Skjønner litt mer av navnet ditt, tydelig du har rytme i kroppen :).

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg