Slentre Hånd i Hånd på Aker Brygge i Sommer…?

 

Jeg har jo skrevet en del om mine forsøk på å finne kjæreste…

Blant annet har jeg en fortid både på “Elitesingles” og på “Møteplassen”…

Innlegget nedenfor skrev jeg i den perioden jeg absolutt IKKE ville melde meg inn på noen datingside eller lete etter kjæreste.

 

Det ironiske var at jeg meldte meg inn på nettopp den siden et par år senere!

Snakk om å snu på flisa!!

“Er jeg kvalifisert til å kalle meg Elitesingle?”

 

I den perioden jeg var på “Møteplassen” (for mer enn ti år siden)resulterte mine bestrebelser i et “avstandsforhold” som varte i noen år…

 

Nå kan jeg vel si at jeg har vært temmelig single i sju år.

I de fire første av dem gjorde jeg ikke noe forsøk på å finne noen…

Jeg trengte å se at jeg sto støtt på egne ben!

 

Når man skal finne en kjæreste, må man jo vite hva man vil ha!

Nei, jeg snakker ikke om ei lang “smørbrødliste” over hvilke kvaliteter mannen “må” ha.

Jeg snakker om hva jeg ønsker meg!

 

På Agape-instituttet har jeg lært en del om det å manifestere og å “legge inn bestilling til Universet”!

Så…

…det gjør jeg nå!

 

Jeg legger inn en bestilling på en trivelig og humoristisk kar som jeg kan rusle litt sammen med i Oslo nå i sommer…

En som har “De beste hensikter”, er fri og frank…

…ærlig og oppriktig…

…uten å ha ha noe konkret mål om hva kontakten mellom ham og meg skal utvikle seg til…

…annet enn å la det få stå åpent, nyte “stønna”…

…og finne ut av underveis…

 

Crazy vil du kanskje si…?

“Hun der er ikke helt god!”

Om du tenker det, så er det mulig du har rett!

 

Men…

…jeg ønsker virkelig å oppleve litt romantikk og flørt igjen…

…uten å bekymre meg så mye om hva det skal “Bli til”…

 

 

Får vel ta med et sånt “En Midtsommernatts Drøm” – aktig bilde også da, for å understreke det med romantikken! Bildet ble tatt i forbindelse med at jeg deltok på bloggertreff sist helg!

 

Frodith og jeg har jo lært oss hvordan vi skal kamuflere overarms – flesk og kalkunhals når vi leker modeller!

 

Om noen kjenner til en kar som de tror kan passe til å slentre sammen med ei 56 år gammel (småsprø, smånevrotisk – og litt sta og striks dame) på Aker brygge…

…så vis ham gjerne dette innlegget!

 

Selvfølgelig er det den småsprø, tøysete og humoristiske delen av meg som taler nå…

…men det er så absolutt et snev av alvor her!

 

 

Så…

…da er det bare å sende ønsket av gårde, og be om at det lander der det skal ,

når det skal…

 

 

 

22 kommentarer

Siste innlegg