Er jeg kvalifisert til å kalle meg………”Elitesingle”……….?

 

Det må jeg visst være…….???

Ja, for det må jo være en grunn til at det stadig “popper” opp reklame for “Elitesingles” når jeg er inne på sosiale medier!

“Single som stiller krav til kvalitet og nivå”….står det!

Det står også at det er høyt utdannede personer.……

Så hvis jeg skulle melde meg inn på denne siden…….

……betyr det da at jeg absolutt ikke risikerer……

…….å komme bort i…….

…..et udannet,  u – utdannet, øldrikkende, lavpannet individ….som går med “Halve rævsprekken” ovenfor bukselinninga?????

 

Han Jotmar Rævsprekken fekk nok itte væra me’ i “Elitesingles”……..

…..han strøk sikkert på opptaksprøva!

Så spørs det da…….

…….om JEG  er kvalifisert til å være med i “Elitesingles”…..??

Jeg har jo en fortid som Nav-klient…..Jeg hadde nemlig tidsbegrenset uføretrygd i flere år………

Jeg jobber som assistent i en omsorgsbolig i dag…..og jeg har bare en liten fast stilling….resten er ekstravakter…….

Jeg er jo utdannet adjunkt, da –  og har jobbet som PEDAGOG i mange år…..

Det høres vel ganske fint ut……????

………..så DET må da tale til min fordel…..?????

Eller hur….?

MEN……. jeg kan være bråsint……og plutselig kan jeg komme til……

……å banne så det lyser!!!

Jeg kan le av en grovis også…..hvis det er litt “snert” ti’n……!!

Sånt passer seg vel ikke….

……….blant “Eliten”???

Dessuten så føler jeg meg ofte litt lita de gangene jeg havner blant såkalte “Intellektuelle”.……..eller “Åndseliten”……som det også kalles……..

….som med (tilsynelatende) stor selvtillit briljerer med ord jeg knapt forstår…..

….og som jeg i hvert fall ikke tør å bruke………

….av frykt for å dumme meg ut……og framstå som : “Bondetuppa i frå Dalom”…..

(Sjøl om jeg vet at det bare er dumt av meg….å tenke og føle slik…..!)

Så………

…….alt i alt tror jeg ikke at jeg er kvalifisert til å kalle meg “Elitesingle”.….

…..og det samma kan det væra!!!!


 

Døkk kan bære slutte å reklamere åt meg…..je passer itte inn i konsepte’ døres …………

(Illustrasjon av Karidansen og fra Google)

 

20 kommentarer
    1. Du er mer enn nok kvalifisert til å være medlem der, velutdannet og intelligent så det holder….Men tror ikke du havner med noen lavpannet , øldrikkende fyr uansett om du ikke prøver elitesingle….
      Jeg blir helt kvalm bare jeg ser den reklamen, ikke fordi jeg har imot dating på nett, men akkurat dette synes jeg bare er “usmakelig”

    2. Herlig innlegg 🙂 Rett og slett. Elsker språket, tegningen og tøyset med både deg selv og andre. Hvem er egentlig elitesingle liksom 😀

    3. Folk er folk. Hvordan de kler seg og utdanning trenger ikke nødvendigvis ikke bety det ene eller det andre. Tittel og klær kan bedra. Singel er singel. Tror ikke det må sendes inn papir som beviser at du er du, eller? jeg har ikke prøvd dette selv og er ikke i en situasjon der jeg trenger tenke på det. Så kanskje jeg ikke skulle kommentert eller?

    4. Haha, ja akkurat som høy utdannelse er det samme som at vedkommende er en snill og god partner. Det finnes mange partnere med gode egenskaper uten at den trenger å ha så mye utdannelse, og kan likevel ha god lønn og arbeidsmoral for den del.

    5. tepausen.blogg.no: Jo visst kan du kommentere! Jeg har heller ikke tenkt å melde meg inn der. Ikke på noen annen “Dating-side” heller! Har prøvd det en gang, og det resulterte i et ganske langt forhold, men jeg har ikke noe ønske om å prøve det igjen! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg