På Catwalken med “Carmen” og “Carmensita”

 

Jeg skrev nylig et innlegg om forviklinger vedrørende kjolekjøp.

Til slutt fikk det hele en Happy Ending!

 

I dag møttes Frodithen og jeg

for å forevige oss med de (nesten) like kjolene våre.

 

 

 

Bildene vi tok sammen, ble dessverre litt uskarpe.

Det skyldtes antagelig at kamerastativet ble stående i sollyset. 

Vi måtte nemlig ha såpass lang avstand til stativet

at vi begge “fikk plass” i bildet!

 

Frodithens kjole heter “Carmen” og min heter “Carmensita”.

Hennes har seks kapper, og min har fem.

Det passet meg fint at “Carmen” også har kommet i en litt kortere variant.

Jeg trives nemlig dårlig på høyhælte sko.

 

 

Til slutt måtte vi ha en liten oppvisning på “Catwalken”.

 

Det er neimen ikke så enkelt å holde styr på alt.

Både bager i bakgrunnen, og BHer på avveie,

ble en del av det hele…

 

 

Jeg kjøpte jo to kjoler i samme slengen.

 

Den andre kjolen skal få bli med

på neste fotoseanse med Frodithen…

 

7 kommentarer

Siste innlegg