“La Belle Flør” på Lille julaften

 

Apropos mitt forrige innlegg (“Gammelt nytt…?”):

 

Lille julaften møttes Frodithen og jeg på kaféen “La Belle Flør”.

Tidligere het den “Dagny’s”.

 

I følge den hyggelige mannen bak disken,

skyldtes navneskiftet (blant annet) at de nå selger

både blomster og pyntegjenstander

i tillegg til mat og drikke.

 

Stilig interiør, ikke sant?

 

Frodithen matchet interiøret, for hun hadde jo blomster på klærne…

 

Denne “modellen” slet visst litt med å holde seg i ro…

(Kanskje yngste sønnen min hadde litt rett da han nylig kommenterte

at a’ mor har en del “maur i rompa”…?)

 

Joda…jeg klarer å stå stille littegrann…

…sånn innimellom…

 

Speileffekt…

 

Det var første gangen jeg var på dette stedet…

…og det var en positiv opplevelse.

 

Behagelig innetemperatur var det imidlertid ikke

inne på La Belle Flør.

Dette med strømprisene merkes nesten overalt…

Det er langt fra alltid varmt og godt å sitte inne på en kafé lenger…

 

Også de som driver spisesteder

er jo nødt til å spare på strømmen for å få drifta til å gå rundt.

 

3 kommentarer
    1. Det er en veldig koselig kafe. God mat har de også 🙂 Sommeren der er det mer behagelig innetemperatur. Men alle kafeer er kalde nå så… 😮

    2. Det der hørtes da skikkelig trivelig ut😀 Både å treffe Frodith og å være på La belle Flør. Der har jeg ikke vært. Men så er det mange steder jeg ikke har vært etter at jeg flytta til Oslo for to og et halvt år sida, da. Mye å utforske👏🙋🏼‍♀️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg