Ikke bare Muggen Megge…

 

Jeg koser meg om dagen…

…sjøl om jeg altså kan være ei muggen megge både titt og ofte.

 

I dag har jeg kost meg med å bestille noe på nettet.

Det er ikke til meg sjøl…

…men jeg gjør det jo litt for min egen del…

…fordi det er kos å ha et påskudd for å “shoppe” litt!

 

Dessuten er det jo moro å kjøpe gaver også!

 

Så håper jeg jo at det faller i smak da…

…hos dem som skal få det!

 

Her er jeg iført mitt nyeste klesplagg – en rosalilla, lang genser.

Buksa har jeg arvet av Frodithen.

 

Det var litt rart lys i går, så jeg ble seende litt “plastisk” ut i fjeset.

Jeg brukte derfor redigeringsprogrammet på mobilen.

Bildet fikk en forvandling i “Evergreen”.

Glattere i fleisen ble jeg jammen også!

 

Frodithen knipset bildet da vi møttes i går!

 

Gårsdagen ble for øvrig litt spesiell for min del…

…på en hyggelig måte!

 

Det var ekstra stas å være sammen med ei god venninne på en slik dag! 

En delt glede er en større glede!

 

Jeg deler nok noe om det på bloggen etter hvert…

 

…men ikke riktig ennå.

 

 

8 kommentarer
      1. Tusen takk! Ja, kjekt å kunne arve litt, og da er det jo “Nytt” for meg, sjøl om det er brukt. Litt hemmelighetsfull er jeg nå, men det kommer nok noe om det i løpet av få uker. 😉

    1. Titt titt,, 😀 Koselig at dere har så god kontakt i storbyen 🙂 Hører i dag et Kong Vinter har besøkt dere. 🙂 Ha en flott dag på alle måter 🙂

    2. Kledelig antrekk.. og lys har mye å si for bilder..men bra du fikk ordna bildet så det kunne brukes 🙂 Jeg liker ikke å kjøpe gaver..ikke for at jeg ikke liker å gi bort..men syns det er vanskelig å fine på noe “smart”.. Da venter jeg i spenning på gledesinnlegg <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg