Det var dama si med “Utpreget Praktisk Sans”, det gitt!

 

 

Nylig skrev jeg et innlegg om at jeg hadde søkt på en jobb, der de etterlyste en person som (blant annet) hadde “Utpreget praktisk sans”

Så lurte jeg jo litt på om jeg kunne påberope meg å være i besittelse av det ?

 

I går kveld fant jeg på noe lurt…

…som jeg mener taler til min fordel i så måte!

 

Jeg manglet nemlig sandpapir til å pusse sparkelen som jeg hadde lagt på såret i peismuren..

Så fikk jeg en lys idé…

 

Jeg har alltid hatt en overbevisning om at jeg er litt “håpløs” når det kommer til praktisk-tekniske ting…

Jeg har fått nok av bekreftelser på at dette har “stemt”!

 

Men…

…så har jeg også opplevd at jeg har mestret oppgaver som jeg før trodde det ikke var verdt å prøve på en gang!

 

Det beviser igjen at det ofte er tanken, og mangel på tro og tillit, som er det største hinderet vi må passere når det er noe som virker “vanskelig” eller “uoverkommelig”.

 

Det kan finnes mange tilnærmingsmåter når en utfordring skal løses…

Utradisjonelle løsninger kan fungere helt topp, de!

 

Det gjelder bare å ta i bruk fantasien…

 

…og humoren!

 

 

 

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg