“Du må la henne være….!” (Og litt om alle de “Rare” tingene Karidansen har gjort”).

 

 

For noen år siden satte jeg meg i bilen og reiste til Arendal…

Jeg skulle treffe en dansk dame som drev med noe som heter “auralesing”.

 

Det kom opp mye spesielt…

Jeg har tatt vare på CDen med opptaket som ble gjort mens jeg var hos henne…

… og hører på den en gang i blant. 

 

Jeg er vel ikke der at jeg tar ALT hun sa helt bokstavelig…

…men (blant annet) sa hun ting om unga mine som jeg følte stemte veldig!

 

Da hun snakket litt om dattera mi, bøyde hun seg plutselig mot meg…

Med sin milde røst (men samtidig med en bestemt undertone) sa hun :

“Hun er så TALENTFULL din datter…

Men…

…hun trenger tid på å bestemme seg for hva slags retning hun vil gå i.

Så : DU må la henne være!!!”

 

Jeg lovte på tro og ære…

…at jeg skulle…

…la dattera mi være!

 

Med andre ord :

Blande meg minst mulig opp i hennes valg, og la henne finne ut av ting på egenhånd!!

Det føler jeg også at jeg har gjort.

(Sjøl om det innimellom har vært vanvittig fristende å komme med “Gode Råd” til tross for alt det dumme JEG har prestert å gjøre gjennom livet.

Eller : Kanskje NETTOPP derfor?)

 

 

Ellen har ønsket å jobbe med noe innenfor kunst og kultur. Hovedinteressen er nok teater/musikk.

Hun liker både å være aktør og å jobbe i kulissene, organisere og være litt sånn “altmuligdame”. 

Akkurat nå er vikariatet som inspisient ved Trøndelag teater over…

… men som Ellen sier :


“Je kan gjøra mye forskjellig der je…

Hvis det itte blir no’anna jobb der me’ det første, så kan je stå på scena som…

 

…POTTEPLANTE!!”

 

 

Om man VIRKELIG vil…

…så FÅR man det til…

 

Hvis DET skjer, kan Moder’n med rette si :

“Min datter STÅR for tiden på scenen ved Trøndelag Teater.

Riktignok er det i en BIROLLE…

…men den krever ENORM kroppsbeherskelse og sjøldisiplin!”

 

NEMLIG!!

 

 

Bilde fra i sommer, da vi var på “Fjasedag” på Hamar.

 

 

Tilbake til “Rare Foretak a la Karidansen”…

 

Utstyrt med bilde av e-post med veiforklaring på mobilen…

…tok jeg tog til Oslo en dag i begynnelsen av desember…

…og deretter buss til et område et stykke unna Oslo sentrum. 

 

Til tross for at jeg er alvorlig rammet av TMPR (Total Mangel På Retningssans) fant jeg fram uten problemer!!

(Litt stolt av det!!)

 

For  :

Jeg traff nemlig på ei særdeles trivelig dame da jeg var på Arthur Findlay College i august…

Jeg har skrevet om henne før :

 

Blogger – treff på Arthur Findlay/Kveldstur med en forfatter!

 

Liv Hilmen har et spesielt forhold til engler, og hun gir Readinger via englene sine!

 

Rett før jeg kom til henne, hadde hun stilt følgende spørsmål til englene :

“Jeg sitter og venter på Kari – en av mine nye venner fra Arthur Findlay College. Er det noe dere vil si meg i den anledning?”

 

Svaret var som følger :

 

“Det som vil skje i dag er at hun vil finne en kurs å vandre etter. Hun er en meget sjelden sjel på jorden og har mistet litt retning. Kombinasjonen AFC og møtet mellom henne og oss gjennom deg danner en ny helhet for henne.”

 

Det pussige var at dette stemte veldig med det jeg sa til Liv FØR hun viste meg det hun hadde skrevet ned på forhånd.

(Ja, ikke at jeg var en “sjelden sjel på jorda” da, selvfølgelig, men at jeg hadde litt “retnings – trøbbel” –  både i direkte og i overført betydning.)

 

Liv jobber på den måten at hun fortløpende skriver det hun “Tar inn” på pcen samtidig med at hun snakker. Det var ganske fascinerende å være vitne til, og jeg har aldri opplevd noe som dette tidligere, sjøl om jeg har vanket i alternative miljøer og drevet litt med Reading sjøl.

 

(Nei – INGEN kan BEVISE eller DOKUMENTERE at det går an å snakke med engler…

…eller at engler finnes.

Enhver må velge hva h*n vil tenke/ tro om “Den slags”…

…uten å forsøke å prakke sitt eget syn på andre!!)

 

 

Dette bildet av Liv knipset jeg den dagen jeg var hos henne.

 

Jeg opplever henne som veldig real, ryddig og “Jordnær”…

… sjøl om hun tilsynelatende har en spesiell kontakt med det vi ikke på NOEN måte kan BEVISE at finnes.

 

Jeg følte at Readingen gjorde meg veldig godt. En del brikker falt på plass og bekreftet ting jeg på mange måter “visste”. Jeg fikk noen verktøy som jeg kan bruke til å hanskes med ting som jeg opplever som vanskelige i livet mitt.

 

Dessuten fikk jeg en visualisering/meditasjon som jeg skal gjøre så ofte jeg har mulighet.

Hovedbudskapet var :

 

“Gi deg hen i frodig utfoldelse – gi deg hen til fantasien og fiksjonen. Kast loss, slipp deg løs. Seil ut på sjøen og storhavet. Der venter de store fangstene!”

 

 

Forsiden på heftet jeg fikk etter Readingen…

 

 

Det handler om å VÅGE…

…og VILLE…

 

Realisere drømmer…

Gi slipp på begrensende tankegang, og jobbe målrettet!!

 

Og…ikke MINST…

…ha TRUA…

…være glad i og akseptere seg sjøl!

 

 

8 kommentarer
    1. SÅ viktig! Lurt med litt reading`s innimellom, for å holde kursen, og få oss til å kjenne etter hva vi virkelig vil. Tenker jeg 🙂 Har hatt aura-reading hvor han sa noe som jeg bare hadde fortalt til to andre mennesker på jord. Nesten skummelt. Men da vet jeg jo at det han sier stemmer….

    2. Ja det er nok lurt å la barne velge helt selv..Selv om vi kan sitte å se at dette ikke går..Vi kan gi råd, men de må ønske å ta de rådene imot..Mye spennende du har drevet med ja…og her gjelder det vel også å ville “ta det inn”

    3. Nettopp funnet dette innlegget på bloggen din – tusen takk for fin omtale ❤️ Glad for det du skriver om at readingen har vært nyttig for deg – ønsker deg et godt nytt år med fine opplevelser – storklem fra Liv

    4. Liv Hilmen: Bra du fant det. Jeg kunne jo ha varslet deg om det! Leser ofte det du skrev, og det endrer seg stadig. Plutselig oppdager jeg noe “Nytt” som jeg ikke har lagt merke til før! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg