Bare nyte…….

 

Det må man gjøre i blant……

I dag har jeg hatt fri fra jobb, og (nesten) helt fri fra flyttesjau rydding og vasking….

Det har vært varmt og sommerlig, og Karidansen har bare kost seg…….

 


Sånn så det ut da jeg kikket ut på eplehagen gjennom stuevinduet i formiddag……

 

Så tuslet jeg litt rundt i graset nede i hagen………

….med bare føtter…….

 

DET er sommerfølelse det!!!!

 


Verandakroken min…….

 

Der er det lunt og godt å sitte!

 


Denne hortensiaen fikk jeg av Min Franske Venninne da hun kom på besøk her en kveld…….

 

Jeg har skrevet om henne før :

  Nå steker du den jævla ribba……!

 

Skilpadda ble med meg på flyttelasset fra Veldrebygda!!

Det ser ut til at den har slått seg til ro her!

Den hever hodet og ser veldig fornøyd ut!

 

Jeg er så takknemlig for at jeg har funnet denne mellomstasjonen……

 

Våren har vært litt tøff……

……men nå senker jeg skuldrene!

 

I kveld har jeg vært på kino og sett filmen : “The Choise” .

Det var en film som inneholdt det meste av det Karidansen liker :

 

Romantikk, komikk, drama……..

….og ikke minst :

HAPPY ENDING!!

 

 

 

 

18 kommentarer

Siste innlegg