Vestkantfrue…jeg?

 

For en stund siden tipset blogger “annebe” om ulike nettsider

der man kunne melde seg som modell, eller statist, til diverse oppdrag.

 

Etter dette har jeg flere ganger sendt inn bilder av meg og meldt min interesse.

Det skjer nemlig relativt ofte at det er oppdrag for oss “godt voksne”,

sjøl om det kanskje er overvekt av oppdrag for de under 40.

 

Så langt har jeg ikke fått napp, men man kan jo ikke bare gi opp av den grunn.

Plutselig en dag er det kanskje min tur til å få et lite oppdrag…

 

I dag så jeg en annonse der de søkte etter statister som så litt “Vestkant-aktige” ut.

Først tenkte jeg at det slett ikke var noe for meg…

 

Om jeg tar en titt i klesskapet mitt, ser det veldig lite vestkant-aktig ut…

Det ser mer “Hummer&Kanari”…

…eller “Cubus, KappAhl og Urban Gipsy” ut der inne…

 

Men…så kom jeg på at jeg har ett litt mer sånn “Fiffefrue-plagg”…

…eller hva jeg skal kalle det:

 

Jaja…bildet ble visst litt uskarpt…

 

Frakken kjøpte jeg i 2018 – rett før jeg flyttet til Oslo.

Den har vært lite brukt.

Jeg er nemlig redd for å søle på den…

 

Men…i dag fikk den komme frem fra glemselen…

og bli med på et par selfies med sjølutløser…

 

 

Det er vel tvilsomt om det blir noe oppdrag på meg.

Det er mange om beinet.

Men…om jeg ikke søker,

så blir det garantert ikke noe!

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg