Fortsatt her…men ikke på Elitesingles…Og om å våge å bli mer synlig!

 

Jeg er fortsatt på den gamle plattformen…

…men ingen vet hva morgendagen bringer i så måte.

Jeg møtte Frodith i dag, så jeg har fått litt mer informasjon om det nye!

 

I morgen går endelig medlemskapet på Elitesingles ut.

Ett års “ufrivillig ekstramedlemskap” er over!

(Fordi jeg ikke hadde fått med meg at jeg måtte si opp medlemskapet. Det ble nemlig automatisk fornyet etter ett år hvis man ikke sa fra!)

 

Jeg kunne ha valgt å fortsette med en gratisprofil der, men det ser jeg ingen hensikt i!

Nå har jeg derfor slettet hele profilen – en dag før tida!

 

Jeg angrer ikke på at jeg tegnet medlemskap der.

Det har vært en erfaring som jeg tar med meg videre.

 

Det finnes så mange redde mennesker bak tastaturene og skjermene!

 

Jeg har vært en av dem.

 

Noe av det viktigste jeg har lært de to siste årene er:

Å tåle avvisning, uten å ta det så veldig personlig.

 

Jeg tror fortsatt at jeg er ei bra dame på mange vis…

…sjøl om jeg har fått kurven mer enn en gang i løpet av disse to åra!

 

Jeg tror også at det finnes en mann der ute…

…som jeg kan få mange trivelige stunder sammen med!

Når han dukker opp vet jeg jo ikke, men jeg tror bestemt at han gjør det!

 

Han er: 

Oppriktig, sjølstendig og modig (i den forstand at han tør å by litt på seg sjøl/dumme seg ut!)

Han tør å sette grenser, og fortelle meg hva som er særlig viktig for ham. 

Han er også ganske så humoristisk anlagt, og kan se det komiske i det meste!

Han synes at kommunikasjon er spennende, og tåler godt uenighet!

 

Kravstor sa du?

Kanskje det?

 

Men disse tingene er vesentlige for meg…

 

Det som er aller viktigst for meg nå er imidlertid å strukturere meg sjøl.

Det vil si å komme ordentlig i gang med prosjekter som på sikt gir inntekter…

… og som også bidrar til at jeg utvider nettverket mitt.

 

Det kan så fort ende med at det bare blir tankespinn og sprik i alle retninger.

 

Det hjelper ikke bare å ha drømmer…

…man må ha konkrete PLANER også!

 

Planene kan endres underveis, men de må være der som et utgangspunkt!

 

I 2019 skal jeg:

1. Våge å være mer synlig. (Jeg tør! Jeg kan!)

2. Bruke min stemme (Både i overført og direkte betydning).

 

“Modell på Hovedøya”

Har knekk i kneet som seg hør og bør for en ekte blogger… men tunga er rett i munnen!

 

 

25 kommentarer
    1. Henger inne på ”gamle tomter” jeg også 🙂 Men er jo innom bloglovin litt også. Man kan visst lage blogginnlegg derfra, men det har jeg ikke prøvd. Skjer stadig endringer i ditt liv 🙂 Spennende. Veldig spent på de planene dine,, blir innmari spennende å følge 🙂 ,, ”stemmen direkte…” 😀 du verden så mye som kan ligge i det 🙂

    2. Det ser ut til at planene du har er veldig fornuftige. Sånn kommer man seg frem her i verden 🙂
      Gleder meg til å følge deg på veien <3

    3. dedicat: Ja, det er det…Har heller ikke prøvd å lage innlegg på bloglovin. Ser ut som jeg har to profiler der. En med karidansen og en med fullt navn. Like greit – har ikke noe behov for å være “halvanonym” mer!

    4. Viktig å ha tru på sitt eige verd,tenkjer eg.Planer må til.Heng her i det gamle eg og.Skjønner ikkje heilt det nye

    5. åja det finnes en der ute for deg også :=) fin og flott som du er.
      Så du er på gamleplatformen ,hmmm men du er på forsiden til blogg .no og jeg synes siden din likner på den vi har som har blitt flyttet over,det jeg synes er litt dumt på denn e nye platformen er att vi ikke får legge til bloggvenner,så jeg jobber litt med å finne alle sammen hi hi ,det tar litt mye tid innimellom,men det får du snart oppdage selv :=) velkommen inn når du blir flyttet over

      1. Takk! I dag tidlig oppdaget jeg at jeg var flyttet over, men sent i går kveld (da jeg skrev dette innlegget) var jeg fortsatt på den gamle. Har fått passord så jeg kommer meg inn, men det blir ingen innlegg før om tidligst et par dager! Jeg må ha tid til å sette meg inn i systemet. Vi er jo på bloglovin da, så vi får gå inn og møtes der! 😀

    6. Ser ut som du er kommet over i “nyblokka” Mange som er flyttet over i morgentimene ser det ut som….Lykke til….Det er klart det finnes en for deg der ute….og jeg syns ikke du er kravstor…I voksen alder, så vet vi hva vi vil ha…vist ikke, så kan man heller være alene….Lykke til med det også….Han dukker nok bare plutselig opp….

      1. Ja, nå er jeg flyttet over. Skjønner ikke helt dette med kommentarene. Har visst svart på samme kommentar to ganger ovenfor her! Må regne med litt tabber i starten! Ja, plutselig dukker han opp – når han og jeg er klar for det! 🙂

      1. Takk! Ja, jeg holder på! Møter mest damer i det nettverket jeg er i nå, men ett sted må man begynne. Gode venninner er uansett gull verdt! Litt moro at du traff ham i ei facebookgruppe, da! 🙂

    7. Joda, en skikkelig kar kommer nok din vei en av dagene eller senere.
      Ja, nå er du på den nye bloggen ser jeg av opplegget. Jeg fikk mail i dag, så da følger jeg vel etter. Litt av et styr, men vi
      finner vel ut av det. Lykke til videre med både det ene og det andre 🙂

      1. Det gjør han nok! Ja, du får sikkert snart mail om at du må flytte! Håper jeg slipper å krysse av på trafikklys og biler for å bevise at jeg ikke er en robot for hver eneste kommentar jeg skriver! 🙂

    8. Det høres ut som om du vet hva du vil, hode skrudd på rette veien ;o))
      Ettersom jeg er litt treg til å kommentere, har du jo også kommet deg på samme platform som de fleste av oss andre.
      Jeg gikk av der i dagmorges, og det har ikke vært så skummelt som jeg trodde ;o))

    9. Hodet mitt er i alle fall litt “Skrudd” av og til. Neida, det er ikke så ille som jeg trodde, men jeg har nå lett for å ta sorgene på forskudd. Jeg var litt forberedt i og med at frodith har fortalt meg en del om livet “Over There”! Jeg begynte å stunde etter å flytte, for det var så mange som ble borte!

    10. Ja det er fort gjort å sprike litt i alle retninger, jg sliter med det. Har lyst til så mye, men får ikke noe konkret klart. Gode mål. Og bra erfaringer du har gjort deg 🙂

    11. Må vi over på ny plattform nå. Hvordan i huleste forholder man seg da. Nå er gamlingen k villrede. Han tenkte at han var avskiltet nå som ingen nye innlegg kom inn, Ref. forøvrig dagens innlegg fra gubben.

      1. Ja, nå er det nye ting på gang. Du får en e-post før du blir flyttet over hit. Så får du tildelt et nytt passord som du kan bruke for å logge deg inn første gang. Mye nytt – og vi river oss litt i håret, men det går seg til.Jeg må gå inn på bloglovin for å finne deg nå – eventuelt søke på blogg-navnet og lese /kommentere fra “utsiden” – som en vanlig leser uten egen blogg. Du kommer ikke opp i feeden min her. I alle fall ikke foreløpig. Hvordan det blir når det nye er innkjørt vet jeg ikke! Skal ta meg en tur inn på bloggen din og lese om dine frustrasjoner! Tror nok ikke “gamlingen” er avskiltet, nei. 😉

    12. Ja, nå er det nye ting på gang. Du får en e-post før du blir flyttet over hit. Så får du tildelt et nytt passord som du kan bruke for å logge deg inn første gang. Mye nytt – og vi river oss litt i håret, men det går seg til.Jeg må gå inn på bloglovin for å finne deg nå – eventuelt søke på blogg-navnet og lese /kommentere fra “utsiden” – som en vanlig leser uten egen blogg. Du kommer ikke opp i feeden min her. I alle fall ikke foreløpig. Hvordan det blir når det nye er innkjørt vet jeg ikke! Skal ta meg en tur inn på bloggen din og lese om dine frustrasjoner! Tror nok ikke “gamlingen” er avskiltet, nei. 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg