“evaswindow” har bursdag!!

 

Et mildt blikk som møter ditt……….

Et varmt smil…..

En behagelig stemme…..

……og ikke minst : Et VELDIG behagelig vesen!

 

DET er det jeg først og fremst forbinder med Eva!

Hun kan nok være bestemt og si hva hun mener også….

……….men like fullt på en vennlig måte!

 

Jeg møtte Eva for første gang i august 2015.

I samme slengen fikk jeg hilse på Frodith! (Også DET for første gang!)

 

Her er tegninga jeg laget av oss rett etter møtet!

Om du ser NØYE etter, så ser du vel at det ligner LITT??

 

Senere samme høst dro jeg til Hellas…….

…….og da var Eva og ei venninne av henne i nabobyen!

Det at jeg visste at jeg hadde “Kjensfolk” i nærheten, var nok mye av grunnen til at jeg dristet meg til å reise alene!

 

I etterkant av turen, skrev jeg et sangvers til Eva.

Har du lyst til å høre verset (og noen freske gloser!), kan du klikke på linken nedenfor!

 

Bikini tel besvær….

 

I januar 2016 satte jeg meg på flyet til Sandnes for å besøke Eva!

Det var godt og avslappende å være hjemme hos henne. Det ble både sightseeing og noen trivelige gå-turer.

Her har Eva foreviget oss på “Ulvanuten”.

 

I august i fjor kom Eva på besøk til meg, og da hadde vi også noen veldig koselige dager sammen!

Her poserer Eva på trappa mi!

(Alltid fin på bilder den dama der, altså!)

 

Vil du kikke på bloggen til Eva kan du gå inn her :

KOM INN OG STEM PÅ DIN FAVORITT I FOTOKONKURRANSEN: SOMMER

 

 

Gratulerer så mye med dagen, Eva!!!

 

Jeg er glad for at jeg har blitt kjent med deg!!

 

 

 

10 kommentarer
    1. Kjære gode Karidansen <3 Dette her er så rørende og fint at jeg blir helt målløs 🙂 Tusen takk for så mye pent <3
      Jeg er veldig glad for å ha blitt kjent med deg også, og jeg håper du snart finner tid og råd til å komme tilbake til Sandnes noen dager. Vi har det artig sammen vi, og det er aldri vanskelig å finne på noe kjekt å gjøre i lag med deg 🙂
      God klem og tusen takk for dette <3
      PS: Tegningen ligner på oss 3 ja 😀 Jeg har ikke talent til å tegne så fint på pc 🙂

    2. Og jeg glemte å si….sangen….bringer tilbake minner man kan le av nå 😀 Nå har jeg lagret den, sånn at jeg kan høre på den iblant 🙂

    3. Eva: Takk! Ja, jeg har absolutt lyst til å dra til Sandnes igjen! Jobber mye i sommer, men skal ha en del fri i august. Vi får snakkes nærmere om det! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg