Damer promper vel ikke…….?

 

Karidansen er på besøk hos kjæresten. (En gang for leeeeeenge siden)

Hun er alene i stua, for kjæresten er opptatt med noe. 

Den yngste sønnen hans og Karidansens yngste sønn har lagt seg……..

 

DET tror i alle fall Karidansen……..

……så da hun kjenner at det er et aldri så lite gassutslipp på gang, tar hun seg ikke bryet med å gå på do for å slippe det ut…….

 

Plutselig hører hun en tynn, liten stemme :

“Kå va detta førr noko, då?”

DER står jammen veslegutten………

Han ser ut som et eneste stort spørsmålstegn!

 

Karidansen blir litt brydd…….

…..men her er det vel bare å tilstå :


“Å, det var bære je som prompe’ “, sier hun.

 

Gutten ser aldeles himmelfallen ut………..

…….og så tusler han tilbake til senga.

 

 

Senere fikk jeg vite at dette hadde vært et stort sjokk for ham!

Han hadde nemlig trodd at promping var en sånn “Kar-greie”.

Han hadde aldri hørt ei voksen dame prompe før.

Sønnen min var litt mer “opplyst” på dette feltet, så han kunne berolige romkameraten med at dette var HELT normalt! (I hvert fall for den mora HAN hadde!)

 

 

“Je skjønner itte at folk orker å bytte kjæreste je. Da kæin en jo itte prompe på et halvt år, da!”. 

(Det var ei dame som en gang kom med dette utbruddet!)

 

Tja…..”Et helt halvt år” trenger en kanskje ikke vente………..

…….men det er vel ikke normalt å brenne av…….

…….en SMELLFIS eller en STINKENDE SMYGER på den første daten akkurat!

 

Normal folkeskikk må gjelde her som ellers………….

………men det blir neimen ikke mye avslappende å være sammen med noen……….

………eller dele soverom med noen…….

………sånn i lengden……..

………om man skal gå og være livredd for å “slippe en liten en” i ny og ne!

 


Litt slapp i fis – ringen…….?
 

 

27 kommentarer
    1. Ha-ha, du er en av de herligste bloggerne jeg vet Kari! Jeg ler så jeg griner! 😀 Jeg og Hr Frodith har vært sammen i snart 20 år, så da kan du tenke deg 😀

    2. Å det må vel gå an å snika ut ein liten lydlaus og luktfri utan at forholdet sprekk. Så får ein heller spara dei meir fargerike til ein er for seg sjølv. Hehe.

    3. Ja det er viktig å føle seg trygg i et forhold..og jeg har alltid sagt at kan jeg ikke være meg selv, med promp og rap og alle mine unoter..ja da er ikke det et forhold for meg! Jeg må kunne være helt meg selv for at forholdet skal vare..Det er jo helt naturlig! Men i vårt hus har det alltid bare vært gutter..så her prompes og rapes det i ett sett..hihihi. Ha en god helg! og slipp prompen løs!!

    4. Hobbystua: Ja, vi damer er vel ikke noe bedre enn menn i så måte. Litt hensyn bør man jo ta. Ved matbordet er det f.eks strengt forbudt – i alle fall etter mitt syn! 😉

    5. Helga Annie Sriskantharajah: Jeg tenker at jeg gjorde en “God gjerning” ved å slippe den prompen. Det er unaturlig å la en liten gutt (9-10 år) gå rundt og tro at damer er hevet over “kroppslige fenomener”! 😉

    6. Hehe, ja på første date er det nok ikke så lurt å slippe ut en, men seinere i et forhold bør det være greit. Det er ko helt normalt og i et forhold skal man være seg selv og slippe å være redd for noe.

    7. dvergpinschere i mitt hjerte: Ha-ha! Ja, en må føle at en er godtatt slik en er, og at en er elskverdig uansett om en skulle komme til å slippe ei bombe i ny og ne! Skal en leve sammen eller tilbringe mye tid sammen, må det være slik! 😀

    8. haha Så herlig! Men det er jo litt sannhet i det. Når jeg tenker tilbake tror jeg at jeg kun prompet foran eksen ett par ganger, og vi var sammen i 1,5 år :-p Ja ja, kanskje man blir litt tryggere i neste forhold :-p Ha en fin lørdag 🙂

    9. Hanne Beate: Ja, nettopp! “Elsk meg når jeg er teit” heter det i et dikt. Det er godt å føle at man er akseptert OGSÅ de gangene man ikke er så tiltalende og søt! 🙂

    10. Den Rutete Skjorta: Takk! Ja, to prompeutbrudd på 1,5 år høres lite avslappende ut. Jeg håper du finner en du kan prompe litt mer sammen med neste gang! Det er en liten pekepinn på hvor trygg og avslappet man er i forhold til hverandre……..Men man trenger jo ikke GÅ INN FOR å være ufin og flabbete heller. Kjærester skal jo OGSÅ være attraktive for hverandre. Alt til sin tid! 🙂

    11. tepausen.blogg.no: En ting er LYDEN. En annen ting er LUKTA. De fleste synes vel det er flauere å lukte vondt foran andre enn at det kommer en ulyd. 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg