Frodiths sort/hvitt – konkurranse!

JADA, jeg vet det!

Dere begynner å få MARK av katta mi!

Men nå har det vært så trøblete, altså!

Først var det tull med bloggen….

Så hadde jeg glemt hvordan jeg fikk tatt svart/hvitt bilder med kameraet.

Da jeg klaget min nød til oppdragsgiver Frodith, var hun så elskverdig å minne meg om at det er uante muligheter med fotoredigeringsprogram!!

Så da grep jeg begjærlig den muligheten i stedet!!

Her er Katterampen i kjent positur på skrivepulten min. Bildet ble tatt nå nettopp, og modellen var temmelig uberegnelig (som vanlig)!

Nå er jeg i alle fall med…..sjøl om dette ikke er så VELDIG originalt! Skal se mer på bildene og innleggene til dere andre etter hvert!


“Pus i kjent Positur på på PC-Pulten”

(Legg merke til at hun har plassert labben ganske så kokett under haka!)

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg