Jeg har dummet meg ut! (Kun til utvortes bruk!)

 

Og det er ikke første gangen…….

Det blir garantert ikke siste….

Det har seg sånn at det av og til blir arrangert konkurranser på bloggen…..

…….og hvis man deltar med liv og sjel, så får man gjerne en liten premie!

Her om dagen fikk jeg premie i posten.

Det var en liten pakke med noe rart i….

Det sto: “Hot chocolate” og “Chocolate chaud”  på den… Dessuten sto det : “With orange”!

“Aha”, tenkte Karidansen. “Sjokoladedrikk med appelsinsmak – det blir stas”. Jeg tenkte at det var en sånn “Rett i koppen” – variant fra det store utland.

Det så nemlig veldig eksklusivt ut!

Så skrev jeg et blogginnlegg, der jeg takket for gaven og tok bilde av pakka og greier.  Heldigvis rakk jeg ikke å dele innlegget på Facebook…….

……..før jeg fikk il – melding fra avsenderen :

“Det er en ansiktsmaske!”

Hun hadde nemlig skjønt at Karidansen hadde planer om å drikke kakao med appelsinsmak!

Tenk om alle kjerringene, som hadde fått ansiktsmaske i posten, hadde drukket den!

Det kunne i verste fall ha resultert i det vi på Hedemarken kaller for…..

“Renndritua”…….

……..eller kanskje det stikk motsatte?

Nå har jeg tatt ansiktsmaske for første gang i mitt liv!!! Da jeg leste på pakka, så jeg advarselen på baksida.

Det sto på svensk, men jeg skjønte at det betydde : “Kun til utvortes bruk!”

Jeg har aldri brydd meg om å lese bruksanvisninger….

….men jeg har hørt rykter om at det kan lønne seg….

Sånn så jeg ut med ansiktsmaska mi:

 Regner med at jeg får mange beundrende blikk i morgen, når virkestoffene har fått godgjort seg!

 

20 kommentarer

Siste innlegg