En fantastisk kroppsbeherskelse!

 

Jeg jobbet fredag kveld, lørdag kveld og søndag morgen. Derfor ble det ikke så mye “uteliv”i helga….

Da jeg våknet litt før klokka åtte i dag, øsregnet det. Klesvaska hang slapt på snora. Verandaputene hadde jeg glemt å legge i kassa, så noen av dem var våte…

De resterende stueplantene mine så miserable ut etter kattens herjinger…….

Som dere skjønner :

Det var en TØFF start på dagen!

I tillegg var jeg trøtt, daff og værsjuk!

Hva finner man på da??

Jo, jeg satt barbeint i stresslessen og ventet på at “måråskaffen” skulle bli ferdig……..

…..det var DA det slo ned som lyn fra klar himmel :

Jeg kan jo gjøre kunster! 

Det må vises fram!

Sånn ser føttene mine ut til vanlig :

……..men se HER da!!!!


Har dere sett MAKEN til kroppsbeherskelse???? Sjekk DET vingespennet, da!

 

Kom igjen folkens  – vis hva dere er gode for! Det behøver jo ikke være spriking med tærne…..

Kanskje dere har en egen spesialitet?

Kan dere strekke tunga opp til nesetippen?

Skjele med bare ett øye av gangen?

Klø dere på haka med stortåa??

 

Karidansen venter i spenning…….

14 kommentarer

Siste innlegg