Wingwoman på Gudinne-Weekend!

 

Det har jeg vært i helga…

…sammen med en fin og samarbeidsdvillig gjeng.

 

Stemningen har vært veldig god – både blant kursdeltagerne og oss som jobbet i kulissene.

Sjøl om det var travelt, og det gikk nokså i ett, så hadde vi det skikkelig trivelig!

 

Fay holdt Gudinnekurs for litt over 30 kvinner denne helga.

 

Begivenheten fant sted hjemme hos henne og mannen Øystein.

 

I fjor vår ble det arrangert Gudinne-weekend på Thon hotell i Sandvika.

Det var absolutt vellykket, men det er mer intimt og koselig å ha et sånt kurs i et privat hjem.

 

Sexologene Camilla og Line holdt også foredrag…

…og DE foredragene var laaaaaaangt fra tørre og kjedelige…

 

Line (til venstre) og Wingwoman Monica…

 

 

Camilla (Til høyre) og Fay.

 

Fay hadde attpåtil bursdag på lørdag, og helga ble avsluttet med bursdagsselskap!

Fay, Øystein og “teamet” hadde laget til en flott oase på tak – terrassen!

 

“Black&White”…Wingwomen Wenche og Kari…

 

“Fofo” (Den ene av Fay og Øysteins to hunder) fikk også være være med på bursdagsfest! Han er en liten festløve!

 

Jeg syntes det var fint lys på en plass i stua, så jeg fikk en av de andre “Vingene” til å ta noen portretter av meg.

 

Jeg jobber med å lage en Facebook – side i forbindelse med sjølstendig virksomhet, så jeg trenger å ha noen bilder som jeg kan bruke til det formålet.

 

Det er veldig spesielt å delta på kursene til Fay.

Jeg har aldri opplevd maken…

…og denne gangen fikk jeg oppleve det fra en litt annen vinkel… 

 

Dette var morsomt og lærerikt!

 

3 kommentarer
    1. Det var travelt, men det fikset vi. Vi var et godt team som stod på i to dager, slik at deltagerne og foredragsholderne fikk det de trengte. Tusen takk for godt samarbeid.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg