“Visittkort” fra oven…

 

Tenk deg at:

Du sitter i hagen utenfor et idyllisk Bæssmorhus

…og spiser pizza  sammen med en trivelig gjeng…

 

…og så…

…som lyn fra klar himmel (i dobbel forstand)

…så kjenner du at noe “splæsjer” i skallen på deg!

På ren refleks tar du hånda opp i panna…

…og får bekreftet det du ante:

 

“Det er en fuggel som har dreti i skallen på meg!!”

 

Bildet er en rekonstruksjon – ved hjelp av “paint”.

 

Når du skjønner at det er en fugl som har lagt igjen visittkort i panna di…

…tenker du nemlig ikke på å forevige begivenheten.

 

Du er i grunnen bare opptatt av å få vasket vekk skiten…

…og det så fort som mulig…

 

 

I etterkant ble det en diskusjon om hvilken fugl det kunne ha vært.

Vi ble enige om at det antagelig var en spurv.

Alle var enige om at det var bra at det ikke var…

 

…en måke!!!

 

Dette er første gangen i mitt liv at jeg har fått fuglebærsj i panna!!!

 

 

12 kommentarer
    1. Jaggu meg var du blitt flink I Paint, jeg trodde det var ekte 😀 Jeg har fått inni munn en gang jeg mener jeg å huske.. Sånn litt.. Ekkelt 😛

      1. Jobbet litt med den paintbærsjen, altså! Spurte faktisk kunstmaleren litt til råds, og prøvde og feilet! Med andre ord : En forseggjort fuglebærsj! 😉

    2. ikke noe kjekt å få den skiten i panna nei,en gang vi var på cruise ,vi hadde gått i land og jeg hadde lyse klede på og der midt i gamlebyen letta en flokk duer,alle slapp sitt fornødne som traff men fra topp til tå ( og jeg måtte gå med det til vi skulle tilbake til båten,usj

    3. Åh hælledussen….det må jeg si! Noe dritt! Jeg trodde også bildet var ekte. Flink med Paint, ja. Det bør jeg kanskje lære meg… Skjønner godt at du ikke rakk å ta bilde av skiten. Greit å få det fort vekk 🙂

    4. Artig bilde, men sånne opplevelser er ganske så uartige.
      Jeg opplevde å få måkebæsj på hodet første gang jeg var i USA. Og du vet…everything is big in the USA 😅 Ikke noen drømmeopplevelse akkurat.

    5. Ja du storeste hoff jeg har ikke opplevd det sjøl, men glemmer aldri på Lands sangerstevnet i Svolvær, når det var åpning på torget og en skokk med måker demonstrerte med stupbombing over forsamlingen,,,, gudbedre….

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg