Vi har virkelig trua på vårs, vi…?

 

Denne dama synes jeg ser rimelig sprek ut…

Hun boltrer seg med balansekunst på en vegg rett ved Oslo S.

 

Men…det finnes jo flere damer som er både spreke…

…og litt sånn “i vinden”

(Eller i det minste litt “forblåste”…)

 

Frodithen kom rett fra treningsstudioet da vi møttes på “Cultivate” i dag:

“Jeg har faktisk begynt å glede meg litt til treninga”…

 

Se det besluttsomme blikket!

 

Da Frodithen hadde utført øvelsen,

var det imidlertid klart for en aldri så liten “tilståelse” fra min side.

“Je må bære innrømme at da du byn’te å træne så mye på træningsstudio,

så tenkte je at du kom tel å dætta tå lasset etter et par vikur…”

 

Jeg kom rett fra stuegolvstrimmen…

….så jeg måtte sjølsagt også vise noen “kunster”

…slik at Frodithen skulle få se hvor smidig og mjuk jeg er blitt…

 

Egentlig ble jeg litt skuffet da jeg fikk se bildet…

…for jeg følte jo at jeg nesten sto i bro…

 

Det hjalp heller ikke på sjøltilliten at Frodithen var skeptisk:

“Skal vi ikke heller ta bilde ute et sted?

For eksempel i en park, slik at du lander i gresset om du faller?”

 

Flott med venninner som har trua på hverandre… 😉

 

2 kommentarer
    1. Ja, dette går veien 😀 Jeg har et litt mer pessimistisk syn på min egen FORM også, på innlegget jeg skrev nå nettopp 😀 Den historien om Bippe Stankelbein og de andre tegneseriefigurene… 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg