Vegansk is, og Vegger uten Veggpryd…

 

Jeg hadde aldri smakt vegansk is…

..før nå i kveld.

 

Jeg så nylig en sånn test i et ukeblad, der et “ekspertpanel” ga terningkast på is.

“Magnum Vegan Almond” fikk terningkast seks, og ble testens vinner.

 

Det begynner å tynnes i kjøleskapet hos flyttefantomet.

Etter timer med nedpakking i bobleplast og annen plast…

…hadde stressnivå og godtesug gjort sitt inntog for fullt nå i kveld!

 

Veien var derfor kort til frysedisken hos Seven Eleven.

(Det er foreløpig bare der jeg har sett denne isen!)

God var den, men ganske dyr. Over 30 kr.

 

Og når man først er i gang med utskeielser:

Blåbærmuffin ble det også…

 

Her troner den på salongbordet som ikke har duk på lenger…

…og kaoset råder rundt omkring.

 

Det er langt fra “hemkos’li”  her mer.

All pynt er borte fra vegger og hyller…

 

Når jeg har kommet til dette stadiet i flytteprosessen…

…ser jeg bare fram til å få det overstått.

 

Det nærmer seg nå…

 

 

 

 

10 kommentarer
    1. Spennende med ny tipe is og vegansk. Kunne gjerne smakt den selv. Igrunn er all is blitt dyrt, så over 30 er det mange som ligger på. Det er stusselig når man pakker ting ned, lykke til

    2. Ahh.. Flytting er virkelig noe av det kjedeligste som finnes! Når er det selve overtagelsen skjer?

      Hva i all verden lager de forresten is av dersom melkeprodukter er utelukket?..

    3. Ikke smakt den, men ser god ut..Trenger ekstra påfyll av søtt når man har mye å gjøre og er sliten.. Blir nok godt å “komme i hus” på nytt sted nå.. :))

    4. Visste ikke om den veganske isen, men prøver den gjerne om jeg er i nærheten av en seven eleven…
      Uff den flyttesjauen…Gir meg bare dårlige vibber, men godt når det er overstått…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg