Våryre føtter?

 

Ikke vet jeg hva som gjorde

at føttene mine begynte å oppføre seg rart i dag…

 

Kunne det være at de ble så henrykte over

å ha ført meg til denne fargeprakten

i Botanisk Hage?

 

 

Ja, for det kunne jo ikke være denne karen som bidro til det?

 

Han ser jo nokså morsk og streng ut der han står.

Jammen bra at han ikke var større!

 

Jeg lurer på om det kanskje kunne være fordi undersottene mine

hadde fått på seg joggeskoene for første gang i vår?

 

Da jeg var vel hjemme fra turen,

hadde kippet av meg skoene,

plantet rumpa i sofaen

og laget meg en velfortjent tekopp…

…begynte føttene nemlig plutselig å leve sitt eget liv:

 

 

Det føltes omtrent som når jeg har “Leamus i øyelokket”,

bare at det var i føttene musa romsterte!

 

Jeg ante at den kom til å roe seg ned ganske fort,

så jeg var rask til å filme “begivenheten”!

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg