Varm på føttene i Vinter!

 

Det er viktig å holde seg varm og tørr på føttene.

 

Da jeg var barn, hadde jeg veldig ofte mellomøre-betennelse.

 

Øre-nese-hals-legen presiserte hvor viktig det var å holde seg varm på føttene.

Det syntes jeg var rare greier.

Det var jo inni ørene mine at det gjorde så vederstyggelig vondt!!

 

Men…jeg tror nok at det er noe i det.

Om jeg fryser på føttene, så hjelper det liksom ikke hvor god og varm jeg er ellers.

 

I dag har jeg hentet ei postpakke med ullsokker.

Det var halv pris på en del ullsokker hos nettbutikken “Get Inspired”.

Det vil si 100 kr for ei pakke med to par sokker i.

(Nei, jeg er ikke sponset på noe vis, men jeg liker den nettbutikken.)

 

Det virker så ryddig og greit, og varene kommer raskt.

 

Denne gangen gikk det bare to dager fra jeg bestilte til jeg fikk varsel om å hente.

Viktigst av alt er det jo at kvaliteten har vært god på det jeg har bestilt.

 

 

Noen moteløve har jeg aldri vært…

…men jeg har mine “greier”.

 

Fargene bør nemlig helst matche.

Jeg hadde aldri brukt mørkeblå sokker til disse klærne…

…sjøl om det “bare” er ei treningsbukse og ei ulltrøye.

Det blir noe som ikke “stemmer” i hjernen min hvis fargene ikke passer sammen.

 

Jeg vet det er passe skrullete…

…men trøster meg med at de fleste “har noe rart for seg”.

 

Jeg er kjempefornøyd! De er skikkelig gode å ha på seg!

 

Fine farger og mønstre!

(De grå valgte jeg fordi de er nøytrale, og for at jeg ikke bare skulle holde meg til favoritt-fargene!)

 

Nå kan føttene mine glede seg til vinteren!

 

5 kommentarer
    1. Jeg må også matche. Orker ikke sånn, litt grønt, litt rødt, litt gult. Sokker og genser som sokker, fint. Eller lue som matcher enten bukse eller genser 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg