Uten unødvendig emballasje

 

Nylig gikk jeg tom for støvsugerposer og filter.

 

I og med at både Elkjøp og Clas Ohlson

kun opererer med “Klikk&Hent for tida (I tillegg til nettbutikk),

fant jeg ut at jeg ville lete etter andre nettbutikk-alternativer.

 

Snart fant jeg noe som het “Støvsugerposer.no”.

 

Det så ut til at de hadde rimelige alternativer.

Litt skeptisk var jeg… 

Er det trygt å handle derfra?

Så oppdaget jeg

at de hadde fått gode kritikker på Facebook.

“Rask levering, rett i postkassa. God service!”

Det så ut til at det var “ekte” profiler som hadde kommentert.

 

I går kom pakka, bare to dager etter at jeg hadde sendt bestilling.

Dette lå bare i en pose…

Med andre ord: Ingen unødvendig pappemballasje.

 

Noen ganger blir papir-søppeldunken nesten helt fylt opp av papp,

bare jeg har bestilt noe småtterier.

 

Jeg skjønner det jo hvis det er noe som lett kan gå i stykker.

Ofte er imidlertid ting (som fint tåler en trøkk)

pakket i x antall pappesker og diverse lag med bobleplast.

 

Prisen var også veldig ok.

119,- for fire poser og 69,- for et

filter som er nok til to skift når jeg klipper det opp.

Portoen var den samme

uansett hvor mange poser jeg bestilte, så da tok jeg to pakker.

 

(Så spørs det om det blir noe hyppigere støvsuging fordi 

lageret er fylt opp! 😉 Hybelkaninene har relativt gode vilkår her! )

 

Det er også veldig kjekt at det blir levert rett i postkassa.

Må jeg på posthuset, så er mye av poenget borte.

Der er det jo alltid en del folk, sjøl om jeg prøver å gå

utenom de tidene det sannsynligvis er ekstra rush.

 

Posene er ikke de originale, som det står “Miele” på,

men de funker tilsynelatende helt fint.

 

Så langt er dette en positiv erfaring! 

 

(Innlegget er ikke sponset på noen som helst måte!)

 

 

3 kommentarer
    1. Jeg bestiller aldri noe på nettet..mest for at jeg er redd for at det skal bli noe “surr”.. Men så bra du blei fornøyd..og enig.. en haug med unødig embalasje er jo bare dumt på alle måter… Nå får du kose deg med støvsuginga da..hehe.. Ha en fin dag videre <3

    2. Gjør de jobben, så er det jo ett fett hva som står på de, eller om det står noe i det hele tatt for den saks skyld 😉
      Blir selv gal av all den overdrevne emballasjen på ting og tang..

    3. Jeg har bestilt endel på nett i det siste – og det har gått kjempebra! Kjekt å få det levert hjem – da er liksom alt helt innafor! Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg