UFF, for en kjole! (Frodithen og Karidansen på “fotoshoot)

 

Neida, jeg er veldig fornøyd med kjolen.

Den er kjøpt på salg på UFF til den nette sum av kr. 98,-.

Det er den ærlig verdt synes jeg!

 

Sjølsagt må jeg tulle litt og lage “UFFe-tryne!

 

 

Divatakter i saccosekken…

 

Frodithen var her på besøk i dag.

Hun hadde på seg en nydelig bluse som jeg liker utrolig godt.

 

Vi måtte jo ta noen bilder sammen også!

Dette bildet kan kanskje kalles “Forsinket pubertet”?

 

Jeg føler meg innimellom nesten som da jeg var 14.

Det er bare at jeg er litt tyngre i sessen! Det skyldes både noen ekstra kilogram og at jeg har fått mer “tyngde” på grunn av livserfaringer.

 

Apropos “Sessen”. Før jul kjøpte jeg en kjole på postordre.

Den var (sjølsagt) på salg.

Det var bra…

Av Frodith fikk jeg nemlig en klar og tydelig dom:

“Den klistrer seg inntil, nærmest sånn elektrisk…

…og suger seg liksom inn i rompa!”

 

Jeg lurer på om den kjolen blir en sånn “UFF”- kjole, den andre veien…?

Egentlig er det ikke så mye å lure på heller…

…etter den domsavsigelsen!

 

Så spørs det om det finnes en annen dame…

…som synes det er litt sexy med en sånn megainnpåsliten kjole, da…?

 

I dag var det ekstra godt å skravle litt med Frodithen igjen.

Vi hadde ikke sett hverandre på et par uker.

Dessuten har det skjedd en del i det siste, (ikke noe “alvorlig”).

Da trenger man jo både fjas og Den Gode Samtalen med en god venn!

 

 

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg