Tur på Tegnspråk!

 

I dag gikk Frodithen og jeg oss en tur rundt Sognsvann!

 

Vi hadde med både niste og sitteunderlag.

Frodithen sine underlag var finest, så mine isoporunderlag ligger gjemt UNDER hennes!

 

Ikke akkurat Fruen fra Havet…Litt mer Fruen av Fallos, kanskje…?

(Klarte ikke å dy meg nå  – særlig ikke med tanke på innlegget jeg hadde i går!)

 

Det ble en lengre tur enn beregnet også, for det var kluss med lyssignalene i T-banesystemet da vi skulle hjem.

Vi fikk beskjed om å ta taxi på “Statens regning”.

Akkurat DET var vi VELDIG enige om at vi IKKE ville, så da ble det noen små kilometer ekstra nedover mot byen.

 

 

I videoen nedenfor tolker Frodith flittig…

…mens Karidansen lar skravla gå på tomgang!

 (To damer som er dyktige på hvert sitt “Felt”!)

 

 

 

4 kommentarer
    1. Kjempeartig 😀 Flott reportasje fra Sognsvannet 😀 Rekker innom for å kommentere litt innlegg etter et par døgn i helsevesnet 😛

    2. He-he, der var vi, på tur 🙂 Jeg får ut innlegg på blogg.no også, så skal ut med noen bilder jeg også 🙂 Kos deg i kveld <3 og takk for i dag 🙂 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg