Tur med Bursdagsbarnet… og en Brå avskjed!

 

Etter en dag med mye god (og kraftig) mat, er det bra å få rørt på seg!

I dag tok derfor Frodithen og jeg T-banen opp til Sognsvann, og så gikk vi opp til Ullevålseter. (En tur på drøyt fem kilometer en vei.)

 

Noen få klesplagg til “fotoshoot” hadde vi med i ryggsekkene, til tross for at det duskregnet.

 

Portrett…

Dans, dans, dans bakom skigar’n… (Ny singlet – ellers gammelt nytt!)

 

 

 

 

Her har jeg “Snikfotografert” en fargerik og fin Frodith. (Mjuk dame på 53 år!)

 

(Vil du se dagens modellbilder av Frodith, så finner du det her etter hvert. Hun har ikke lagt ut noe i skrivende stund, men det er antagelig rett rundt hjørnet!)

 

Noen små filmsnutter ble det også…

 

Her filmer Frodith meg mens jeg tror at hun bare knipser bilder! Den dama er litt rampete av og til, altså!

 

 

 

 

Det er fint å jogge i nedoverbakke. Det krever liksom ikke så mye…

 

…KONDIS!!!

 

Man føler seg så…

…SPREK!

 

 

Neida…den brå avslutningen handlet ikke om at noen av oss “trynte” i fullt firsprang…

…og måtte på legevakta!

 

Det var rett og slett slik…

…at vi kom tilbake til Sognsvann stasjon rett før toget skulle gå.

Jeg skulle aktivere månedskortet mitt før jeg gikk på, og så endte det med at døra smalt igjen foran nesa på meg…

…og Frodithen måtte bare vinke “ha det” gjennom vinduet i døra!

 

Sånt skjer!!

 

6 kommentarer

Siste innlegg