Trøtin Trutmunn

 

Sol, sjø og saltvann er en herlig kombinasjon!

Jeg fikk jo rikelig av alt dette da jeg var i Arendal i helga.

 

Så er det noe med “alt med måte”.

Det vil si…

…at det er lov å bruke hue!

 

Jeg er ikke av de mest ivrige med solkremen,

for jeg tenker at det må være mye kjemiske greier

i sånt som skal hindre solstrålene i å komme i gjennom.

 

Den som er skeptisk til solkrem, bør ta andre forholdregler.

Rett og slett dekke seg til, eller oppholde seg mest mulig i skyggen.

 

Det gikk rimelig greit.

Men…i går kjente jeg at jeg var sår på munnen.

Det sved i leppa da jeg spiste noe salt eller surt.

 

Da jeg våknet i dag, kjentes det ut som om jeg hadde fått større munn.

En studie av morratrynet i baderomsspeilet bekreftet dette.

 

Det så ut som om jeg hadde tatt “fillers”, særlig i underleppa.

 

Frodithen tok noen nærbilder av fenomenet i dag:

“Spille på slurva, ja spille på slurva…”

 

Mye Sol & Saltvann, i tre heile dagar til ende, gjør susen…

…om man vil ha “fyldige lepper”.

 

Gratis er det også…

…men jeg anbefaler det ikke!

 

Jeg skjønner ikke at noen orker å ta “fillers” i leppa.

Det må være fryktelig ubehagelig!

 

(“Trøtin” betyr “hoven”.)

 

4 kommentarer
    1. solkrem bør du bruke om du skal ligge ute i sola hele dagen ,jeg har gått inn og ut i huset ,orker ikke sitte i sola på det varmaste ,og ned til sjøen ble det ikke i dag ,håper leppene svalner fort ned igjen ,så får du smøre leppene neste gang du er i sola ,lipgloss med solfaktor

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg