Trøblete med Te i Trau?

 

“Jeg fikk lyst på te mens du var borte.

Jeg lette gjennom alle kjøkkenskapene, men fant ingenting.”

 

Venninna mi hadde vært “alene hjemme” et par timer

mens jeg gjorde noen ærender i byen.

 

Det er ikke alltid like enkelt å finne fram i andres kjøkken.

Vi har gjerne våre egne systemer.

(Eller mangel på sådanne.)

 

Til slutt hadde hun lykkes i å spore opp teen…

 

Det er da vel helt logisk å ha te

i et gammelt tretrau på kjøkkenbenken…

…sammen med honning, muskatnøtter,

eddik, pulverkaffe og diverse annet…

 

…ikke sant?

 

Nå må jeg innrømme at jeg “stylet” litt i trauet før jeg tok bilde…

 

Opprinnelig var det nok litt mindre oversiktlig oppi der… 😉

 

Men…jeg fikk skryt av venninna mi

for at jeg har brukbar orden i kjøkkenskapene mine!

 

2 kommentarer
    1. Jeg har en ganske stor rund bolle til frukt og grønnsaker som ikke skal ligge I kjøleskapet.
      Din er finere.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg