Trivelig Trekløver…

 

I hvert fall var det et trekløver som hadde det veldig trivelig sammen i går…

 

‘”Utifriluft” (som er på hjemmebane i Larvik) hentet Frodithen og meg på Farriseidet bussholdeplass.

 

Etter at vi hadde fått parkert koffertene på overnattingsstedet,

gikk turen til bøkeskogen.

For min del var det aller første gang jeg besøkte denne severdigheten.

 

 

Det ble enda en tur til bøkeskogen litt senere på dagen.

Bøkekroa var nemlig også verdt et besøk…

For min del ble det fiskemiddag….

 

Etterpå ble det enda en liten “fotosession” i bøkeskogen…

 

Bildet under var “Utifriluft” så elskverdig å sende meg…

 

I dag er den tøffe dama på farten i bobilen sin igjen…

 

Vi satte veldig pris på at hun tok på seg jobben

med å være lokalkjent guide og “privatsjåfør” for oss i går!

 

6 kommentarer

Siste innlegg