Trivelig Treff!

 

Det er ikke så ofte denne trioen møtes…

…men desto triveligere er det når vi først får det til!

 

Mette har nemlig vært på gjestvisitt i Oslo igjen!

(Både Mette og Frodithen har skrevet innlegg om dagens begivenhet.)

 

Det ble et par formiddagstimer på “Cultivate” i dag.

Som alltid hadde vi veldig mye å prate om…

Innimellom ble vi så ivrige og høylytte…

…at vi fikk “blikk” fra andre kafégjester…

 

Jeg tar alltid mange bilder for å få noen som er “brukandes”.

Slik ble det også i dag…

 

De to i bakgrunnen var visst opptatt med sitt…

I tillegg hadde jeg glemt

at jeg hadde stilt inn mobilkameraet på “uskarp bakgrunn”.

Egentlig bare til pass for dem…

…når de ikke gadd å følge med i timen…

 

Alle ville ta bilde samtidig…

 

Mette hadde med en blomst til Frodithen og meg.

Nå har den fått plass i vinduskarmen…

Jeg håper den vesle ildtoppen vil trives og blomstre…

 

Det har blitt lite blogging fra denne kanten ei stund.

Lysta til å blogge går gjerne i bølger…

 

Dessuten har jeg fått utvidet stillingsprosenten min!

Etter ferien har jeg jobbet fullt og enda litt til.

Det er en lettelse med tanke på økonomien…

At jeg fikk en større stilling der jeg allerede var ansatt,

var egentlig det beste.

Det er jo ikke alltid så enkelt å kombinere flere jobber,

slik at det blir en full stilling til sammen.

 

Når man jobber fulltid, er det jo slik at det blir mindre tid til andre ting,

og fridagene må prioriteres på en annen måte…

 

Uansett er det veldig stas å treffe folk

som jeg har blitt kjent med via bloggen!

Hadde det ikke vært for blogginga

hadde jeg antagelig ikke blitt kjent med disse to damene!

 

Faktisk tror jeg at blogginga var en medvirkende årsak

til at jeg flyttet til Oslo for fire år siden!

 

12 kommentarer
    1. Ja, tenk hvor mye vi hadde gått glipp av uten blogginga. Mange vennskap som ikke hadde vært. 😮 Koselig med bloggen, når man har tid 🙂 Kjempekoselig dag <3

      1. Ja, veldig koselig, sjøl om det bare ble innendørs pga av sprutregnet. Ja, mange man ikke hadde blitt kjent med hvis det ikke var for bloggen.💜

    2. Et herlig treff med dere tre fine jentene! Uroliuser de to i bakgrunnen, men, hihi….! Vi er heldige som har finne hverandre her inne på blogg! Klem <3

    3. Så koselig både å se et livstegn fra deg og at dere møttes. Blogging kan absolutt gå i bølger og tid må en ha for å få det til. Så bra at økonomien blir bedre, slikt er godt. Riktig god uke til deg . 🙂

      1. Takk! 💜Ja, en trenger ikke “vasse i velstand”, men det er godt å ha såpass å rutte med at hjula går rundt uten at en må ta av sparepengene stadig vekk.I lengden går jo ikke det…

    4. Der var du!!!! Koselig at dere traff hverandre igjen alle tre. Fine bilder fikk dere, på hver deres måte. 🙂 Nå er det langt ut i oktober allerede, og vi får håpe på vakre dager utover 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg