Trekkspell-strømpebukse…

 

Jeg kjøper strømpebukser og undertøy på nettet. 

Særlig “i disse tider” da det ikke er så fristende å springe på kjøpesentre.

 

Det går gjerne i tilbudskampanjer som:

“Ta tre betal for to”

…og da går det unna i nettbutikken!

Særlig “I disse førjulstider”!

 

Når jeg ser at den strømpebuksevarianten jeg har mest lyst på er utsolgt i størrelse L

…så tenker jeg kanskje: 

 

“Det går fell omtrent for det samma om det er L hell XL, ve?

Det er nå gøtt at det er litt romslig”.

 

Joda, det er jo det…

…men…

 

Da jeg skulle ta på meg XL-varianten, oppdaget jeg at jeg hadde to valg:

 

Enten å gå med “trekkspell” oppunder trusekanten…

…eller møysommelig lirke alt sammen videre oppover…

…slik at strømpebuksa og Bh’en nærmest gikk i ett.

 

Jeg valgte det siste.

Det var nemlig minst ubehagelig.

 

Nei…

…det er ikke hipp som happ om strømpebuksa er størrelse L eller XL.

 

Det er godt at klær er romslige…

…men det er ei grense for alt….

 

 

 

3 kommentarer
    1. Hihihi….. nei XL er ikke det samme som L eller M……. har gått på samme smell sjøl…. lissom ikke ok å være dekket av ei strømpe…. klem 😘

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg