Tre Ledige Damer på Torget!

 

Jeg møtte disse to jentene i dag!

 

Det er døtrene til min franske venninne…

 

Veldig trivelige jenter!

Fulle av tæl og humor…

…kjappe i replikken og lette å snakke med!

 

Jeg har kjent dem siden de var små…

 

Nå var det en stund siden vi hadde møttes!

 

Jeg måtte jo “forhøre” meg litt om hvordan ståa er for tida…

For eksempel om hvordan det er på kjærestefronten…???

Det er viktig for “Gamle Tanter” å holde seg “oppdatert” om sånne ting!

 

I likhet med meg er begge single for tida!

 

Single Ladies!! (Maria til venstre og Julie til høyre)

 

“Har dere sett makan til skrukke – pupper?”, sa jeg da vi kikket på bildene.

“Om jeg hadde sittet med selfiestanga, så hadde jeg sikkert fått skrukke-pupper jeg også”, sa Julie.

(Tusen takk, Julie, det var vakkert sagt!)

 

Her er vi i alle fall litt “i vinden”, sjøl om vi er single!! (Her har jeg sensurert bort skrukke – puppene!)

 

Vi måtte ha et bilde uten briller også.

Jentene måtte hjelpe meg med å justere høyden på stanga…

…for jeg ser så dårlig uten briller.

 

Jeg hadde litt trøbbel med “Youtoothen” (Bluetoothen) også…

…så det var bra at jeg hadde ungdommer med teknisk innsikt ved siden av meg!

 

Jeg har tillatelse til å publisere både ord og bilder:

“Skriv akkurat hva du vil du, Kari!”

 

Ikke verst skvetne av seg, disse to! 

 

 

8 kommentarer
    1. Altså,, skrive hva du vil var beskjeden.. så klasker du tak i skrukkepuppeordet? Ja da lærte jeg et nytt ord i alle fall. Men takke meg til noe ekte og naturlig som med stolthet viser hvilket vakkert liv som er valgt å leves 🙂

      1. Ja, det var liksom DET jeg ble mest opptatt av da jeg så disse bildene. Pluss at halve bhen stakk fram! I steder for å se hvor nydelige jenter jeg hadde med meg!😊Typisk dame, ikke sant?😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg