Tre år siden sist Trioen møttes!

 

Sist vi møttes var i 2019.

I årene som har gått etterpå,

har vi opplevd noe vi aldri hadde trodd skulle skje…

Plutselig kunne vi bare omgås noen få,

og helst skulle vi holde minst en meter avstand til de ytterst få vi møtte. 

 

Men…i går var det endelig tid for et hjertelig gjensyn!

Det føltes slett ikke som om det hadde gått tre år siden sist.

Vi fant nemlig tilbake til “gamle takter” med det samme!

 

Kjæresten til Mette fikk oppdraget som fotograf…

Han var nemlig så modig at han tok sjansen på å treffe bloggvenninnene…

Trivelig, og lett på prate med, var han jammen også!

 

“Nå må vi hølle inn magan!” 

Det var jeg som kom med den strenge befalingen.

Typisk nok var det jeg som glemte det da det virkelig gjaldt…

 

Bare tull og fjas med denne gjengen…

 

Frodithen og Mette har også lagt ut innlegg om gårdagens treff.

Nå håper (og tror jeg) at det ikke blir nesten tre år til neste gang vi møtes!

 

 

12 kommentarer
      1. Takk! 🙂 Nei, håper virkelig at det ikke blir tre år til neste gang. Om det ikke kommer en VELDIG alvorlig ny variant, så kan vi ikke begynne med så strenge restriksjoner en gang til.

    1. Ja, la oss håpe at det ikke blir lenge til neste gang. Det er så leit når det sosiale blir tatt fra oss.
      Jeg tok ikke den Osloturen jeg ønsket meg. Men det er jo pga at formen min ikke har blitt god nok enda. Men jeg håper å få tatt en tur i løpet av det neste halve året. Jeg trenger å lufte vingene litt.
      Og flotte er dere damene ♥ Og magen, den er rett og slett usynlig, hos dere alle ♥

      1. Kanskje det blir en tur til sommeren? Uansett hvordan det utvikler seg nå, så taler jo historien for at det vil være lave smittetall i sommer. Jeg har fått tre vaksiner. I tillegg ble jeg smittet i februar. Nå håper jeg at jeg er immun ei stund framover. 🙂

    2. Det var så koselig med treff 😊 Glad vi er 2 som har kunnet treffe hverandre gjennom coronaen, men den 3. gikk det laaaang tid før vi fikk sett. Var veldig koselig på tirsdag 😊

    3. Hahhahaha herlig innlegg, kari 😀 Og C storkosa seg blant hønsekaklingen 😀 hehehe Herlig å treffes igjen og så godt at vi ikke tar oss selv så veldig høytidlig 🙂
      God klem og god påske videre 🙂

    4. Så koselig å treffes igjen uten å sitte langt fra hverandre. Skal stikke inn å lese de andre to sine innlegg nå. Ha en fortsatt fin påske 🐣

      1. Takk! Ønsker deg det samme! Ja, det var veldig trivelig å møtes uten restriksjoner av noe slag. En setter ekstra pris på det etter to år med jevnlig nedstengning. Munnbind og håndsprit er pakket bort, og jeg håper jeg slipper å ta det fram igjen. 🙂

    5. Kjempetrivelig å se og lese 😀 Flotte bloggerepresentanter og herlige jenter 🙂 Kanskje man lykkes en gang til i livet å treffes 🙂 Tusen takk for deling 🙂 Ha en fortsatt god påske, men avslapping og kos i nærmiljøet 🙂 Klem

    6. Takk for det! Det er et par uker siden jeg var aktiv på blogg nå. Håper du og Madammen hadde en fin påske. Om dere er i Oslo, og har lyst/anledning til å treffe oss, så send et pip! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg