Tøymunnbind til glede og besvær…

 

Jeg skrøt jo på meg at jeg skulle “Gå på Catwalken” når jeg fikk tøy-munnbindene jeg hadde bestilt…

 

 

Dette her kan vel ikke akkurat kalles å gå på Catwalken…

…men dinosaur-munnbindet er stilig synes jeg!

 

Det er jo en viss risiko ved det å bestille noe på nettet.

Stort sett har det gått greit for min del, men akkurat når det gjelder tøymunnbindene jeg har bestilt, synes jeg vel ikke helt at prisen (Ca 200,- pr stk) sto i forhold til kvaliteten.

Noe av beløpet jeg betalte skal visstnok gå til veldedige formål, så da får jeg trøste meg med det!

Returnert dem får jeg jo ikke gjort!

 

I videoen under viser jeg fram alle fire munnbindene jeg har fått så langt.

Dessuten forteller jeg litt om hvordan jeg opplever å ha dem på.

 

 

Typisk at stillbildet på videoen ble fra akkurat da jeg mistet brillene i gulvet…

 

Jeg fikk meg en god latter da jeg oppdaget det!

 

 

3 kommentarer
    1. Jeg har fått tøymunnbind på jobben, har ikke skjønt at den lappen som lå inni er filter. Kastet mine 😀 Hvordan skal jeg få byttet ut mine? Det var jo ikke med til utskiftning og sto ingenting på dem :-/

      1. Jeg kjøpte en pakke med filter i tillegg. De kostet 10 kr stykket, men kan jo brukes i inntil 20 timer. Ikke bare enkelt å ta seg fram i munnbindjungelen!😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg