To Telårskomne Tupper skulle ut i By’n…

 

Rett fra tur til Riga (Frodith) og Toten-tripp (Karidansen)

 

Det var tid for en ny, leken dag med mobilkamera…

…og klesskift i ryggsekken!

 

 

Bildet under ble litt uskarpt, men jeg syntes det var så koselig…

…så jeg tok det med lell!

 

 

Det var vått på bakken, så vi var redde for at vi kanskje tråkket i…

…tiss…

 

…men så ble vi enige om at det sikkert var…

…øl…

 

…for da føltes det ikke så ekkelt!

 

Klatre i “Fjellveggen”.

 

Det var litt glatt,

så jeg var glad jeg ikke datt!

 

 

Ut og svinge på seg litt, i nyinnkjøpt, brukt kjole fra Riga…

 

To Tuppelurer…

 

En liten videosnutt med nykomponert rim måtte vi jo ha!

 

 

Til slutt

ble det en tur …

..til Jaipur 

 

Begge valgte favorittrettene sine!

Frodithen tok “Mango Lam”…

…mens jeg selvfølgelig valgte vegetarretten “Navrattan korma”!

 

Vil du se flere bilder fra i dag, så kan du ta deg en tur inn til Frodithen!

 

Denne gangen er det bare så vidt jeg tør å linke…

 

Hun har nemlig lagt ut et bilde som er litt “På (truse)kæinten”…

(Men jeg lo godt, da!)

 

Her er det:

Som om ikke grevinneheng og hamsterkinn var nok, liksom…

 

 

8 kommentarer
    1. Så fine i kjoler..og artig med en lite “trall”på video også.. Så innlegget hos Frodith ..artig med sånn “løsslupne “damer.. som bjudar på <3<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg