Time for “Teaser”.

 

Nå er det bare fire dager igjen til standup-debuten min…

Jeg debuterer sammen med fem andre rykende, ferske standuppere…

….fra kurset jeg var på sist helg!!!

Full konsentrasjon om manus… Fortsatt ved relativt godt mot…

 

I kveld er det workshop med standup-lærerne…

…finpussing av tekst…

…og utveksling av tanker og tips…

 

Det er jo viktig å pirre interessen blant potensielle publikummere…

…så her får du en ørliten smakebit fra manuset.

Jeg filmet et lite klipp mens jeg øvde i dag!!

(Tar et aldri så lite forbehold om streng sensur fra sensorenes side!)

 

Det kan være smart å lukke øynene mens du lytter…

Da får du kanskje bedre tak i nyansene.

(Et lite tips: En som bare dilter bevisstløst med, og gjør som “alle andre”…)

 

 

Hva synes du om :

1. Teksten…?

2. Framføringa…?

3. Synes du at jeg får fram budskapet klart nok…?

 

Nå tar jeg “En Lady August” :

“Si ja!”

 

(VÆRSÅSNILL!!)

 

 

7 kommentarer
    1. Teksten?,, tjaa, variasjon over et tema kan være veldig bra. Få frem alle sider og både det mulige og det umulige. Fremføringa?,, tjaa, veldig tilstedeværelse og innlevelse. Kanskje en smule overdrevet lengsel etter å overbevise. Oppnåelse?,, tjaa,, Ingen tvil! Selv det dummeste fåret i flokken måtte jo skjønne det. Men nå er jo ikke sauer dumme, de er jo egentlig veldig ålreite dyr 😀 Lykke til, men for guds skyld. Ikke noe rauting neste gang 😀

    2. Hahaha jeg synes du gjør den der med innlevelse. Venta nesten at du kom til å si: fakke såva etter de sauene hahahaha Herlige deg, dette går så bra åtte men du må ha mer tekst såklart, så jaaaaaaa 😀 <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg