Tilbud om å bli Personlig Trener

 

Det har jeg jammen fått!

 

Tilbudet kom fra en person jeg kjenner, men som jeg ikke har truffet på flere år.

Det var overraskende, og smigrende.

Headhuntet har jeg aldri opplevd å bli; det vil si, ikke før .

 

Timelønna jeg ble tilbudt var veldig god,

i alle fall etter min målestokk:

 

500 kr!!

 

Men…så kom jo tvilen da…

Klarer jeg virkelig dette?

Min erfaringsbakgrunn består jo (hovedsakelig)

av intense studier av treningsvideoer på YouTube!

 

Hun som kom med tilbudet, beroliget meg.

Hun hadde heller ikke hatt noen formell bakgrunn

da hun begynte sin trenerkarriere.

 

Nå driver hun eget treningsstudio.

Dessuten sa hun at det var personligheten min

som var hovedårsaken til at jeg fikk tilbudet!

 

 

Tenkte jeg fikk ta en PT-selfie da…for å få den rette feelingen!

PT Karidansen til tjeneste!

 

Noe hårbånd har jeg ikke, så en gammel hårpynt fikk gjøre nytta

for å illustrere starten på min nye jobbkarriere!

 

Etter at bildet var tatt,

oppdaget jeg at døra til klesskapet sto på vid vegg.

 

Det er neimen ikke lett å holde styr på alt!

 

 

Vel…

…for å si det som det er…

…så kom dette “jobb-tilbudet” i natt

…mens jeg lå og sov min søteste søvn.

 

Uansett syntes jeg jo at det var en veldig hyggelig drøm!

 

Jeg pleier ofte å drømme kaos-drømmer.

 

Det handler gjerne om at jeg somler og roter

så jeg ikke kommer meg av gårde til det jeg skal.

Eller…

…at jeg går meg vill, eller havner på en eller annen høyde 

som jeg ikke skjønner hvordan jeg skal komme meg ned fra.

Alt bare baller seg til.

 

Derfor var det ekstra stas med denne avvekslinga.

 

Dessuten:

Er det ikke slik at veldig mye starter med en drøm?

 

 

12 kommentarer
    1. En kan få veldig mange fikse ideer når man drømmer i det minste. Løsninger på småproblemer kommer dalende. Så man skal ikke kimse av en god dubb!

    2. Tenker vel at en personlig trener +40 egentlig er bra for alle treningssentere. Det er jo mange over den alderen på gym idag. Ikke like moro få hjelp av ei lita snelle på 20 når magen har falt ned ca.5 cm. Det blir nok et vellykket ekspriment tenker jeg da.

      1. Nå var jo dette bare et “Drømmetilbud” og ingen realitet. Om jeg virkelig skulle hatt en slik type jobb, måtte det bli på et sted der det var mer fokus på helsegevinstene av treninga enn på sixpack og sprettrumpe. 🙂

    3. Hehe.. artig drøm.. 🙂 Syns du ser veltrent ut..så hadde jo ikke vært umulig at det var virkelig heller.. kjør på ta PT-kurs ! Hadde vært verre om skapdøra mi sto åpen…mye mer rot der !

      1. Takk! Jeg vet nok ikke om jeg ville ha passet i en slik type jobb, men jeg liker å jobbe med folk. Det var bra du ikke så rett inni skapet mitt, for da hadde du fått sjokk, tror jeg. “Virvar” er vel det rette ordet! 😉

      1. Så smigrende at du virkelig trodde det et øyeblikk! Er nok sprekere enn i vinter, men da var jeg jo nærmest helt råtten av alt det inaktive innelivet! 😉

    4. Jeg trodde deg et øyeblikk, og du ser ikke usporty ut akkurat.. jeg har måttet roe ned på blogginnleggene mine. Har hatt gjentakende drømmer om clickbait overskrifter som skulle gi meg hundre tusen lesere… jeg vil ikke drømme om blogg, jeg vil drømme om fine vakre ting som orkideer, pingviner, pandabjørner, hvite tigre, mops, nydelige frozen cocktails på idylliske sydhavsøyer.

      1. Ja, underbevisstheten jobber iherdig. Det kan gi mange rare utslag når vi drømmer om natta. Jeg likte jo denne drømmen godt. Ellers kunne jeg også ha tenkt med å gå til sengs i visshet om at jeg bare skulle drømme i vakre bilder. Nesten som en videomeditasjon med vakre landskap, blomster, trær og lignende! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg