Tid for modell-virksomhet igjen!

 

Sol, varme og yrende folkeliv i byen.

Slik var dagen i dag!

 

Frodithen og jeg ruslet rundt og koste oss verre.

 

Dessuten tok vi noen bilder i slottsparken

og på “favorittplassen” ved Akershus festning.

 

 

 

 

Før vi tok disse bildene, var vi en tur innom en skobutikk.

 

Frodithen fikk seg nye, hvite skechers.

Jeg fant et par lyse, behagelige sandaler som attpåtil var på salg!

 

Skoene ble umiddelbart tatt i bruk!

 

Jeg er fornøyd med at jeg har funnet

to par gode og nette sandaler i det siste.

 

Nå har jeg ett par svarte og ett par lyse sandaler

som kan brukes både til hverdags og til “pent”.

 

Når en er utstyrt med så brede føtter som jeg,

så er det langt fra enkelt å finne nette sandaler som ikke klemmer.

 

I dag gikk jeg med de nye sandalene i flere timer,

uten å få gnagsår eller ømme føtter!

 

 

 

6 kommentarer
    1. En nydelig dag med flotte jenter 🙂 Det er godt å se å føle at skuldrer senkes og friheten siger inn i kropp og sjel 🙂 Var innom snuppe-innlegget også 😀 Det ga jo den samme følelsen. Om noen dager pakker vi i bilen, og setter kursen sørover 🙂 Nyt søndagen på alle måter 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg