Tid for “glansbilder”!

 

Jeg er ikke HELT inne i det med foto her på den nye plattformen ennå.

Jeg trodde…

…at hvis jeg trykket på “Fremhevet bilde”, så var det DET bildet som eventuelt kom på forsiden av blogg.no…

Nå vet jeg bedre:

Jeg hadde IKKE tenkt å stille ut juleflesket mitt på forsiden!

EN ting er å ha det i et innlegg som antagelig blir lest av et relativt lite knippe personer. (Har ikke fått installert statistikkbiten her, så jeg lever lykkelig uvitende om antall lesere!)

…men halvparten av BAKSIDEflesket på FRAMsiden…

…se DET er noe annet…

Men gjort er gjort, og sånn BLE det! Det er ikke første gang jeg har fått et støt i magan når jeg har skjønt konsekvensene av mine handlinger…

Hadde dette skjedd da jeg var rykende fersk blogger for fire år siden; hadde jeg hatt det litt tungt ei stund…

..men nå klarte jeg å glise av det etter bare noen få minutter!

 

Jeg vurderte ikke en gang å slette innlegget…

Med andre ord:

Det har skjedd noe på disse åra!

 

Det er jo SÅNN man gjerne vil framstå…Altså fra Den Bedre Siden….

Fine gakkgakker. (De i bakgrunnen!)

Sånn…når har jeg fått litt motvekt (i dobbel forstand) til gårsdagens  offentlige sidefleskutstilling…

 

Jeg har forresten på meg min nye kåpe. Liker godt den digre hetta med svart teddyfor inni!

 

Frodithen med skjelmsk smil…og  med flommende og flammende rødgyldent hår…

 

Motsatt “selfie” fra det jeg la ut i går!

 

 

 

 

13 kommentarer
    1. Du/dere begge to er jo utrolig flotte voksne damer, mangen er nok sjalu på dere som er så slanke og fjonge. Vær glad jeg skriver om mat og slipper å ta bilder som dere å legge ut he he. Nå har jeg startet oppdrag “la kiloene trille av”, så får nå jeg se. 🙂

    2. Måtte le her,, nei her vet man ikke helt hva som kan skje. Finnes det en statistikkbit?? jøss , det har jeg ikke hørt om en gang. Jeg begynner vel å få et visst grep om innlegga, men sliter med kommentarbiten, både å kommentere og ikke minst å svare på kommentarer .. jaja.. “gammel mann gjør så godt han kan…….” Når dere to skal ut på tur, da stiger spenningen… 😀 Herlige bilder, tusen takk for artige innlegg 😀

    3. Fine bilder, vi må ha hatt med oss en flink fotograf 😀 Like gøy i går som forrige gang. Dette er moro 🙂 Jeg får ikke bildene ut på blogg.no i dag, så blir litt stusslig med besøk da. Men må bruke Facebook og bloglovin regner jeg jo med jeg dukker opp i 🙂 Neste gang må vi finne et morsomt sted 🙂

    4. Ja, man lærer så lenge man lever 🙂
      Og jeg har sett deg på topplista (leser den ikke hver dag), så du har nok noen lesere. Jeg har ikke vært på den topplista enda, i alle fall ikke som jeg har fått med meg.

      Fremhevet bilde er det bildet som (når alt virker) vises når du f.eks. deler innlegget på Facebook 🙂 Det har jeg funnet ut helt av meg selv 🙂

      Flotte damer dere 2, ingen grunn til bekymring ♥

    5. hmmm jeg lærte noe nå for jeg har sett på den teksten,fremhevet bilde og ikke vist hva det er,det vil si en kommer bedre til syne på framsiden til blogg.no da ? skal iallefall ikke bruke den eg neiog jakken din var veldig kledelig,flott dame både du og frodith

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg