“The Shift” – ei bok med en uvanlig bakgrunn…

 

I 2012 fikk Greta Høiland en forespørsel fra kunstmaler Kenneth Laugen.

 

Dette førte til et samarbeid som resulterte i ei ganske spesiell bok:

 

 

 

Under kan du lese diktet som Greta formidler i denne videoen:

 

Her er maleriet hun ble inspirert av:

 

Jeg gjorde slik som Greta anbefalte:

Holdt boka inntil meg, og slo opp på ei “tilfeldig” side…

 

Dette diktet og maleriet treffer meg veldig.

Jeg føler at det er slik livet mitt er nå: 

 

“Hvisker deg veien. Hvisker ikke hvor. Tar deg og slipper deg.”

 

“Tree of Love”

 

Jeg har tatt bilder av sider i boka med Gretas tillatelse.

Kvaliteten på bildene blir jo deretter, men du får et lite innblikk i hvordan boka er formet.

 

Videointervjuet der Greta snakker om etikk og moral rundt det med å jobbe som klarsynt, kan du lese HER.

 

(Innlegget er ikke sponset.)

 

 

 

2 kommentarer
    1. Det var noen nydelige bilder også. Og diktene fine i samspill med bildene 🙂 Gøy at bilder kan inspirere sånn. Jeg har jo kjent på det selv mange ganger, selv om det har vært egne bilder 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg