Tante GRØNN tar en knebøy! (Frodiths fargeutfordring!)

 

Elsa Beskows Tante Grønn så litt streng ut!

I alle fall slik jeg husker henne fra TV-serien som ble sendt da jeg var barn!

 

Jeg likte Tante Brun best! Hun virket så varm og jovial!

 

Jeg synes Tante Grønn hadde trengt å bli litt løsere i snippen…

…og litt rundere i kantene!

 

Det trenger jeg i ny og ne også…

…så her er min variant av tante Grønn:

 

Tante Grønn øver seg på å bli litt mjukere…

 

…i alle fall i knærne…

 

 

Dame for sin hatt! (Kjolen er litt grønnere enn det som kommer fram på bildet!)

 

Jeg så noen fine motiver da jeg gikk en tur i byen i dag:

Disse kjolene passet da veldig  fint til den oransje døra?

 

Karl Johan pyntet i høstskrud…

 

Da er oppgave “blå” , “rød “, “gul” og  “grønn” gjennomført.

 

Jeg er ikke så nøye med rekkefølgen.

Det viktigste er at jeg finner antrekk i alle fargene.

 

Nå mangler jeg  bare rosa og oransje!

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg