Storfint besøk!

 

Det har jeg hatt i dag!!

Se bare her:

Frodith og Mette(Etdiktomdagen)

Ikke så ofte at eneboere har noen til å ta bilde av seg…

…så da er det bare å benytte muligheten mens den er der! (Mette er fotograf!)

Mette er teknisk av seg, så hun viste meg dette med sjølutløser! (Bilde av alle tre UTEN at det er selfie!)

 

Meeeeen….

…vi måtte jo ha en selfie OGSÅ!

 

Dette ble DIGERT, men jeg får ikke til å regulere størrelsen på “Fremhevet bilde”!

 

Da Frodith og Mette hadde gått…

…oppdaget jeg imidlertid at NOEN hadde blitt glemt!!

“Hjelp!! Rottemor Frodith bare DRO fra oss!!”

 

Jeg kastet meg over telefonen, og ringte sporenstreks til Rottemor…

Da jeg ikke fikk svar, prøvde jeg å ringe Mette-Mor…

…men ikke noe svar hos noen av dem…

 

Når man har to gråtkvalte, forlatte rottebarn på spisebordet…

…er gode råd dyr(e)!

“Vet dere hva vi gjør? Nå kan dere få være modeller sammen med meg. Det er jo ikke akkurat dagligdags at jeg får ha dere helt for meg sjøl! Så skal jeg ringe Frodith-mor igjen om en liten stund! Hun kommer HEEELT sikkert til å savne dere snart!!

 

For et øyeblikk var alle sorger glemt, og Salt og Pepper poserte villig vekk…

…sammen med meg foran speilet i gangen!

De rødkledde…

 

Mens vi holdt på med foto – session, ringte telefonen min!

Det var en andpusten Frodith som hadde sett at jeg hadde ringt, og skjønt at det måtte være noe viktig.

(Hun hadde ikke merket at ryggsekken var lettere enn da hun kom!)

“Jeg kommer med EN gang!!”

 

Så ble det gjensynsglede…

…og  julekalenderen med Rotte -Rakkerne og Frodithen …

 

…kan fortsette like fram til jula ringes inn!!

 

 

29 kommentarer
    1. Det så koselig ut og dere var jo så fine alle tre 🙂 Gøy med bilder og selfier og hva det måtte være..hehe.. Sikkert hyggelig å passe Salt og Pepper litt (ufrivillig)..men viktig at di rekker trekking av kalender i kveld ja… Fin kveld til deg <3

    2. Du verden for samling av fiiiine damer! Men glemme rottentottene? Jammen godt det var hos deg, for der var de jo trygge. Det ble nok et fint minne for de to.

    3. Haha, ja jammen godt jeg skjønte jeg måtte ringe deg. Det hadde blitt krise nærmest uten de i hus 😀 Men godt de fikk tulla litt med deg da 🙂 Herlig 🙂 Kjempekoselig i dag <3 De bildene, hvis du redigerer dem først på maskinen og bruker paint til å lage størrelsen 600 x 800 , så blir de ikke så store. Jeg redigerer mine alle i Paint først jeg, for da blir det lik størrelse når jeg laster de opp, og velger full størrelse 🙂 Men fine var vi uansett 🙂 Klem

      1. Takk! Ja, kjempetrivelig sjøl om det ble litt smådramatisk med gjenglemte barn! 😛 Sånn kan det gå i en travel førjulstid! Skal prøve det paint-trikset, og se om også de fremhevede oppfører seg “Normalt”. Eva sa at jeg måtte “fremheve” hvis jeg skulle dele på facebook – ellers synes det ikke at det er bilder i innlegget. 🙂

    4. Du verden så koselig 😀 Kjempeherlig 🙂 Blir nesten litt misunnelig når dere kan treffes sånn 🙂 Og det må ha vært moro når Frodith’en kan løpe fra de krydderrottene sine.. snakk om 😀 Og så flink du har blitt med nybloggen, selv om enkelte bilder blir store. Jeg ”får ikke opp bilder” i det hele tatt. Bare en masse bokstaver og tall og formler. Ser førtsten korsen bildene er når jeg legger ut innlegget. DA blir det bilde av alt det greske 😀

      1. Du får ta med deg Madammen sørpå igjen og komme på uformelt bloggertreff! Det er bare å legge ut og ta sjanser, prøve og feile. Det skjer jo ingen stor katastrofe annet enn at det ikke ser så fint og strømlinjeformet ut! 🙂 Jeg har ikke fått “Bokstaver og formler”, så jeg vet ikke hva det er du gjør? Du klarer vel å laste opp bildene til biblioteket ditt?

    5. Så koselig med treff <3 Tror rottemor er litt stressa kanskje siden hun glemte dem, eller så er det nok fordi hun trengte litt barnevakt og fri hahaha Stor god klæm til finingene <3

    6. Hehe, tenk å glemme barna sine da:) men heldigvis kjenner de deg fra før. Og så koselig møte da. Jeg kjenner det i hjertet at en slik klem hadde gjort godt 🙂

      1. Gruppeklem! Det er en flott bonus med blogginga, dette at man får venner på kjøpet! Rottemor kom pilende tilbake så fort som lynet da hun skjønte at de søte små var gjenglemt! 😉

    7. Så koselig med besøk sånn på ennsøndag 😊 Veldig kult det bilde av dere alle tre, hvor dere sees både forfra og bakfra 😊

      Oj oj, hvordan skulle det ha gått med julekalenderen, hvis Salt og Pepper hadde blitt hos seg. Nå tror jeg vel ikke det hadde skjedd 😉

    8. Tenk å glemme rottene sine da…fysj…men..de hadde det nok fint hos deg også da….Så kos at dere kunne møtes…og jammen var det mange flotte bilder av dere alle sammen! Ser så koselig ut!

    9. Så koselig med juletreff. Men tenk at rottene ble glemt igjen. Tenker de to luringene satt musestille og ikke sa et pip, uten helt å forstå hva som kunne ha skjedd. Jeg tror likevel du hadde passet godt på dem, så synd på dem hadde det ikke vært.
      Fine bilder av dere alle tre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg