Storfint besøk fra Sandnes!

 

Neida, hun er slett ikke “Fin på det”!

Men hun har et fint vesen!

 

Bloggvenninne Eva var klar for noen dager i Tigerstaden.

 

Det første døgnet skulle tilbringes hjemme hos meg.

 

Selfie på morgenturen til posthuset!

Jeg hadde med meg koffert, for jeg skulle hente en stor pakke.

Eva er fotograf i snøværet…

 

Eva gir kelneren en hjelpende hånd…

 

Stilig resepsjon på hotellet Eva skulle bo på etter at hun hadde vært hos meg.

 

Jeg måtte jo godkjenne rommet!

 

Bortsett fra at dorullen var litt dumt plassert…

…så fikk rommet karakteren: “Bestått”!

 

Etter kinobesøk og filmen “Wild Rose”, ville Eva spandere middag på Theatercaféen.

 

Pannestekt kveite…mmm…!

 

Selfie utenfor toalettet…

 

Det er ikke akkurat hver dag man går på do på sånne fasjonable steder.

Derfor må jo sånt dokumenteres!

 

Grand Old Lady?

Her var Eva litt ekstra “oppfinnsom” på selfiefronten…

 

Evas rolige vesen balanserer mitt noe mer rastløse og urolige.

Hun er liketil og lettvint å ha i hus!

 

Dætta var trivelig!!

 

Jeg har vært på besøk hos Eva i Sandnes to ganger.

Da har det vært sen høst eller tidlig etterjulsvinter.

 

Nå har jeg lyst til å oppleve vår/forsommer der.

Jeg satser på å ta en tur en gang mellom påske og St Hans i 2020.

 

 

 

8 kommentarer
    1. Ser jo veldig koselig ut det her.. Og jeg vet jo at dere begge er trivelige å være sammen med 🙂 Ikke vært på Theatercafèn enda så mange ganger jeg har vært i Oslo…Ser stilfult ut der ..og dere kledde omgivelsene… Fin dag videre til dere begge <3

    2. Så koselig å se dere sammen i Tigerstaden!Jeg synes jeg kjenner dere begge, selv om jeg bare har truffet den herlige Kari. Så fint Eva bodde da. Her blir det nok finfint i vinterlig by! Kos dere masse. Klem fra meg 🙂

    3. Her var det jammen mye artig 😃
      Tusen takk for trivelig og gjestfritt opphold. Jeg koste meg skikkelig, og det var så kjekt å se deg igjen ❤
      Jeg gleder meg til våren og besøk av deg 😃
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg