Stå opp-prisen for 2018!

 

 

Utdelinga foregikk nå i kveld! Jeg er jo medlem i”Reis deg Komiker!”, så jeg hadde lyst til å være med på arrangementet.

Josefine Vertshus var “åstedet”!

 

En del av gjengen fra standup-kurset var blant publikum:

Blant annet Liban, Håvard og Sebastian… (Ikke akkurat god bildekvalitet, men sånn ble det!)

 

Liban og Sebastian har prøvd seg på flere scener etter nybegynner-kveldene. Det er visst et sted som heter “Henrik” (tror jeg det var) i nærheten av Det Kongelige slott.

I følge Sebastian kunne man være hvor dårlig som helst der…

…og likevel være blant de fem beste…

Han anbefalte meg å prøve der! (Hmpfr…!)

Det er jo litt fristende da…

…når man vet at det nesten ikke er noen grense for hvor dårlig man kan være…!!

 

Vinneren ble Daniel Simonsen. Han befinner seg for tida i USA, så en kompis tok i mot prisen på hans vegne.

 

Det var for øvrig bare to av de nominerte som var til stede, nemlig Sofie Frøysaa og Rasmus Wold.

 

Før prisutdelingen var det standup-show…

Programleder Lars Berrum.

 

 

Denne karen var en av dem som underholdt:

Standup-komiker Jonis Josef.

 

Før showet var det middag for medlemmer i klubben. Nydelig buffet for kun kr 150,- for medlemmene.

 

Her var det en del kjente fjes fra komikerbransjen.

Ved siden av meg ved middagsbordet, satt en av gutta fra det som ble kalt “Lompelandslaget”.

Det var en trivelig og “Æillminn’li” kar, som avslørte at han alltid hadde masse nerver når han gjorde standup-opptredener!

 

 

8 kommentarer
    1. Forstår at du har funnet et sted der du trives og treffer mange mennesker med de samme interessene. Godt du koser deg i storbyen, jammen har du tatt steget…En helt annen måte du lever på nå enn bare for en kort stund tilbake…

    2. Så gøy det hørtes ut da 🙂 En fin kveld helt klart. Moro med litt kjendiser av ymse slag også 🙂 Kos deg med dagen i dag også <3 Klem <3

    3. Litt av noen opplevelser du har fått deg etter du ble Osloenser 🙂 Jeg kjenner deg nesten ikke igjen 🙂 Gleder meg til å se deg igjen nå i sommer i Fredrikstad ♥ Og kanskje, om det klaffer sånn, litt senere i sommer også, i Oslo kanskje 🙂
      Klem

      1. Jeg har det veldig bra, men jeg er jo fortsatt a’ Kari, sjøl om jeg har blitt bydame! Hadde vært trivelig å treffes “tosomme” igjen også! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg