Solskinnsdag(og dans) med Frodith…og blogging med “Reserveløsning”.

 

I går kveld hadde jeg ikke internett.

Da problemet fortsatt ikke var løst et stykke ut på formiddagen, ringte jeg Telia.

Sammen med “supporten” fant jeg da ut at det ikke var routeren som var problemet, men pc’en.

Jeg hadde nemlig nett da jeg koblet mobilen på wifi.

 

Så har det seg slik at jeg har en reserve-pc…

…som ble kjøpt da jeg sølte kaffe i favoritt – pc’en for noen år siden…

 

Da kaffe-pc’en utrolig nok våknet til liv igjen etter et par dagers “tørke-periode”, hadde jeg plutselig to pc er til disposisjon!

Nå er favoritt-pc’en hos Elkjøp-doktoren, og jeg kroter med reserven.

(Som jeg ikke er fullt så glad i!)

Så var det vel meningen at jeg skulle ha en liten bloggpause i går, og være ute i finværet i stedet!

 

På dagen i går var jeg sammen med Frodithen.

Vi nøt sommerværet og ruslet litt rundt.

 

Så stoppet vi, og fotograferte og filmet innimellom!

“Tittei, nå knipser jeg bilde av deg!”

Frodith tar bilde av meg…

…mens jeg tar bilde av henne inne i tunnelen!

 

 

Jeg kaller meg ikke Karidansen for ingenting!

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg