Smal midje…eller Smil?

 

Frodithen er i trikketrøbbel…

Ja, nå er det ikke så veldig dramatisk da.

Sånn kan det nemlig være i Oslo en fredag ettermiddag når “alle” skal hjem fra jobb.

“Maks uflaks med baner og trikken. Beklager.Jeg startet kl 15.30, men bare rot!”

Slik lyder deler av meldinga jeg får fra henne.

Mens jeg venter på at hun skal dukke opp, finner jeg ei bok på salg!

Den vil jeg kjøpe!

 

Omsider dukker Frodithen opp.

Den som venter på noe godt…

 

Etter intens skravling (Nå er det et par uker siden sist, så vi har mye å ta igjen!) er det tid for en aldri så liten fotoseanse:

 

 

Etter litt fnis og fjas….

…skjerper vi oss…

…og gjør oss så vakre vi bare klarer!!!

 

Frodithen har med noe “rart” til meg:

 

 

Da jeg kommer hjem, havner den rett i fryseren, så den skal være litt “utilgjengelig”…

…i alle fall i kveld!

“Bare ligg der og kos deg sammen med de frosne ertene du…

…din sjokoladesnik!”

 

 

For: Gjett hvilken bok jeg kjøpte mens jeg ventet på Frodithen!

 

I kveld har jeg lest det første kapitlet i boka…

 

Sitat fra en av de første sidene:

“Nå skal du slippe å tape kampen mot søtsug som plager deg. Du kan lære deg å ta kontroll over appetitten!”

 

Jeg har i hvert fall ikke lyst på Smil sjokolade. Ikke i det hele tatt!!! Jeg har bare lyst på grønn smoothie med masse spinat, nøtter og en haug med grønnsaker; det skal være sikkert!!!

 

 

6 kommentarer
    1. hi hi og uff,jeg har spist både sjokolade og tortilla i kveld,men når det er sagt var jeg godtefri hele 2019 :=) og dette var rester av 2 esker vi kjøpte til jul,blir ikke kjøpt nytt så 2020 blir mye godt godtefri også :=) lurt å ikke la det være for tilgjengelig da,ellers er det koslig å se att dere har det hyggelig sammen

    2. Ha-ha, tror ikke noe på deg 😀 Men jeg gleder meg til kald-grøt i mårra altså, HVIS det blir da…Hvis ikke kan jeg jo bare gå i frysern din og ta noen erter 😀 Sæææærlig …

    3. Hvorfor skal man la søtsuget PLAGE en? Tenk så deilig nytelse å la en Smil-bit, eller to, smelte sakte i munnen. Sånt blir man i godt humør av.
      Berit Nordstrand sin kokosfettbaserte bordmargarin er smakløs ( akkurat et hakk for lite salt i), stappet med kalorier ( jeg har prøvd den og oppdaget at den sedvanlige Brelett’en jeg bruker både smakte bedre og hadde færre kalorier), og så skal man vel helst ikke innta for mye kokosfett heller. Så det så! Men hun har noen ok knekkebrød fulle av frø og sunnhet..og høy pris. Lag selv 🙂

    4. 😀 og den sjokoladen er kjempegod når den har ligget bittelitt i frysen. Den hadde rett og slett ikke overlevd kvelden her i huset 😀 Jeg elsker sjokolade!!! 😀

      Koselige bilder av dere to flotte damene <3

      klem

    5. For en kombinasjon 😀 Jaja,, mangfoldets eventyrlige samspill 😀 Artig hver gang dere møtes, og slett ikke verst hver for dere 😀 God helg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg