Små Snupper…

 

Små Snupper er ganske så herlige!

For noen dager siden fikk jeg endelig anledning til

å hilse på mitt første barnebarn igjen.

Det er eldste sønn og svigerdatter som er hennes foreldre.

 

Koronaen, og det at jeg er bosatt i Oslo,

har gjort at det har blitt veldig lite direkte kontakt.

 

 

Nei, dette bildet er ikke av barnebarnet og meg!

 

Det er faktisk et 28 år gammelt bilde av meg og dattera.

 

Her var hun nokså nøyaktig like gammel

som barnebarnet mitt er nå.

(Åtte måneder.)

 

Her er Veslesnuppa iført lua som hører til sommerkjolen

som bestemor Kari hadde med.

 

Tante (dattera mi) påsto at lua bidro til “Vaskekjerring-look anno 1950”.

Jeg syntes imidlertid at Snuppa ble fjong i den.

 

Frøkna var for øvrig mer interessert i innpakningspapiret

enn i sjølve gava. 

Det ble både smakt på og revet i filler…

 

Bestemors briller skulle også utforskes.

Det kunne ha blitt dyrt.

Derfor fant jeg fort ut at det var best å ta dem av,

og legge dem utenfor rekkevidde!

 

Skravla går jevnt,

men foreløpig er det litt vanskelig å tolke det som blir “sagt”. 😉

 

Noe som er litt pussig,

er at flere i familien har tydelig smilehull bare på ei side.

Det ser det jammen ut til at Veslesnuppa også har fått!

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg