Skravlekopp og Snasen Snuppe!

 

Da Frodithen og jeg møttes over en smoothie på “Jordbærpikene” i dag, fikk jeg øye på disse:

Artig påfunn!

 

Det blir litt i samme gate som “singlekurver” på kolonialen, eller grønn lue når du går tur.

Alt dette er ment som signaler om at du ønsker kontakt med andre. Å være en “Skravlekopp” blir jo ikke sett på som udelt positivt. Det er en fordel å kunne lytte til andre også. Ellers får man fort betegnelsen “Energitjuv”!

 

Ei som slett ikke er en energitjuv…

…er Frodithen.

I dag hadde hun vært på salg og kjøpt seg denne lekre buksedressen!

 

Har du sett så snasen hun ble!

Vil du se flere bilder av modellen i buksedress, finner du dem HER.

 

Det var godt å se en Frodith med stigende formkurve i dag.

Sjøl om bihulene fortsatt er besværlige, så er glimtet tilbake i øynene..

…sammen med smilet og spontaniteten!

 

Vi måtte ta noen selfier i gangen på kjøpesenteret også!

 

Vi var matchende i fargene, og jeg hadde vært rimelig raus med leppestiften…

…igjen! (Men det meste havnet innafor!)

 

I skrivende stund er klokka knapt 17, men nyttårsfeiringa er i full gang.

Prøvesprengninger pågår i alle fall i nærområdet. Det smeller med jevne mellomrom…

 

Her i heimen finnes det ikke så mye som et stjerneskudd, men jeg skal kose meg med god mat og fyr i peisen på årets siste kveld!

 

3 kommentarer
    1. Fint med slike skravlekopper for di som ønsker det.. Jeg sliter med å få skravla ofte nok med di jeg kjenner ..så får prioritere dem først..hehe…og da prater og lytter vi litt hver.. 🙂 Koselig at du og Frodith koser dere sammen..og fin farge til dere begge det der… Kos deg med kvelden <3

    2. Fine kopper ja. Flere og flere kommer med ting og tang som kan føre folk sammen eller i prat. Kjekke greier. Flotte damer dere og kler hverandre. Godt nytt År til deg! Klem..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg