Skjeggsopp??

 

Jeg er ikke så veldig motebevisst…

Ikke så veldig “Trendy” heller. Det hjelper ikke hvor “moderne” noe er, hvis jeg ikke føler meg bekvem i det.

De siste dagene har jeg imidlertid lagt merke til noe som jeg TROR må være mote blant menn:

Et bittelite mini-skjegg.

 

Først har jeg tenkt:

“Hva i alle dager er det du har på haka?”

“Har du glemt å tørke deg rundt munnen etter at du har spist, kanskje?”

Men neida…

Ved nærmere ettersyn har jeg registrert at mennene faktisk har latt være å barbere bort skjegget på et lite felt øverst på haka.

 

Jeg har hørt at det er noe som heter “skjeggsopp”…

 

Kan det være DET, mon tro?

 

Denna karen har ikke fulgt moten til punkt og prikke, men han har i alle fall gjort seg flid med barberinga…

 

Det er ikke gjort i ei håndvending å få til en slik skjeggpryd! Det ER nesten som om det vokser en sopp opp fra en plen på haka hans! (Men det skulle bare ha vært en liten sopphatt hvis han hadde vært helt “oppdatert”.)

 

Det er litt merkelig fasong på brillene hans, (og han ser litt pussig ut) men han har da glimt i øyet…

Synes du ikke…?

 

10 kommentarer

Siste innlegg