“Skar vi leke “Jåledamer”, hell?”

 

“Jåledame-leken” var en lek jeg lekte med jevnaldrende da jeg var “småjente”. Nå hadde vi ganske  begrensede muligheter til å jåle oss. Det var lite sminke å oppdrive i mitt barndomshjem…Vi forsynte oss med klær og sko fra de voksnes klesskap. Dessuten diverse  plagg vi fant på loftet. Mors eneste, knallrøde leppestift fikk duge som sminke. Men…vi stilte ikke så store krav til “jålinga”. 

I går kjøpte både Frodithen og jeg noe så avansert som “liplinere” mens vi venter på toget på Oslo S. Sånt må man nemlig ha når man skal på bloggertreff og stille med den rette “influencer-looken”. Da vi kom til hotellet, var det klart for utprøving av nyanskaffelsene:

 

Liplineren bidro til den rette duck-face-looken.

Vi ser kanskje ikke ut som helt ekte infuencere….?

 

Men moro hadde vi det…

 

I dag fikk vi selskap av primus motor for helgas bloggertreff: Nemlig Kari Engesvik.

Her er vi – rett før vi skal møte resten av gjengen nede i hotellresepsjonen…

 

23 kommentarer
    1. Fy søren så kult😀 Kjøpt dekk parykker også, ser jeg😅 Stilig. Den frisyren kler du godt, om kanskje ikke hårfargen egner seg til daglig bruk. Men på bloggtreff, så klart perfekt👍 Når du nevner jåledamer, så fikk jammen jeg også litt flashback til barneårene. Vi lekte jåledamer, ja!😂 Kos dere i Trondheim. Jeg kunne dessverre ikke😌

      1. Takk! Flere som fikk “flashback” etter å ha lest om jåledamefenomenet her. En annen gang blir du kanskje med. Jeg har fulgt “The Voice” i vår. Dattera di er en usedvanlig dyktig programleder Både profesjonell og varm – med ei nydelig utstråling.🥰

        1. Så veldig morsomt ut på bloggtreffet. Har jo lest en del innlegg derfra. Må nok være med hvis det blir treff igjen🤗 Og hjertelig takk, på vegne av min datter, for nydelig kompliment🙏🏻😀

    2. Herlig 😀 Ha en fantastisk opplevelse,,, ehh.. opplevelseR i vakre Trondheim. Skulle gjerne vært der, men sånn ble det ikke denne gangen 😀

    3. Tusen takk for både overraskende og helt herlig underholdning! Kjempemoro rett og slett! Helt nydelig sang du fremførte på flott dialekt etter fun fact konkurransen også 👌

      1. Takk! Veldig trivelig å møte deg også. Imponert over det du har fått til. Du har virkelig tatt tak i helseutfordringer – og deler raust av erfaringene! 👍

        1. Ja, jeg satte det som kriterie 😁, og det var veldig artig at dere ville bruke den. Hadde lyst til å høre den fra dere, og dere hadde nå fått brukt den uansett ☺️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg